25 Jun 2012

Char Kuey Teow Sungai Dua Pilihan Hati


Sejak hari Jumaat aritu lagi
Asek laaa teringat kat Char Kuey Teow Sungai Dua
Alangkah nikmatnya kalau dapat pekena CKT Sungai Dua tu, huhu!
Nak kata ngidam, takde la preknen plak kan, ahahaha!
Ngengade la kot ni, kuikuikui! =p

Nak dijadikan cerita
Sejak Jumaat aritu
Setiap malam la MamaZN mintak kat PapaZN tolong belikan CKT
Biaq la rasa tak sama sangat pun
Janji dapat 'feel' berada di Penang, haha!


'Kedek' sket kat sini, huhu! Udang 2 ekoq ja!
Naseb sedap, huhu!

Ni plak CKT kerang - comey2 tp byk

p/s:
Bila la nak pi Penang lagi ni!
Tak puas nak jalan2 cari makan, hehe 
Penang memang la sooorga makanan! =p


 

10 comments:

Gieyana berkata...

Betui2..mmg syurgaaaa sgttt...dtg sini nnt insyaallah leh jumpa.tp kalau PH, tkut akak ✗ der kt Penang...

Igt nk buat entry CKT sg Dua gak nk ks Nad jeless..:P

eima berkata...

tak penah mkn tp enpanjang slalu sgt dok cite asal lalu je die dok cite tp tak benti pun...mencik

syawalsimpsons berkata...

telan air liuq pulok sue...semalam pas tengok wayang ajak akob G makan CKT...tapi sekali dok kata..tak yah la...makan la crispy popiah kat rasa tu...CKT kat rasa tu x sedap...

Sue-Rya Qistina berkata...

nmpk menarik..cuma bila kurang sayur dan udang, rase x lengkap pulak kan. :D

Iela Fazielah berkata...

betul2...penang syurga mknn... kak ila pun giler mkn keoytiow...2hari berturut2 mkn CKT

Falsya berkata...

dapnyeee naddd!!!!..ade yg singgah malis mlm kang nieh..hahaha..

~aYu~ berkata...

erkk.. char kuey teow.. sedapnyaaa.... sgt suka kalau udang bebnyak pastu kerang pun byk.. nikmatnya.. ehehe

lia berkata...

aloooo nad.... terliur rasanyer....

wan nurul hezrina berkata...

nasib sedapkan?udang 2 eko jer?nad ada yang special kowt udang banyak cket

Tanpa Nama berkata...

hati2 makan di sini, ada dakwaan mengatakan char koay teow nie menggunakan pelaris, hati2 dan berwaspada sblm mkn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...