01 Jun 2012

Balik, Tak Balik... Balik, Tak Balik...

Berkemas la kita ye
Memang konfem la balik kampung jawabnya
Dah minggu lepas tak jadik
Sebab BENDA FREE punya pasal, hihihi =p

Kali ni, nak tak nak kena la balik jugak

Selalu berkemas utk 3 orang pun dah pening pale
Ni nak kemas utk 4 org plak
Lagi la bertambah pening, huhu!
(eh, eh, cam tak biasa plak kemas2 beg utk ber-4, ahahaha! =p)



Tak sabar nak balik kampung!
Rindu kat orang2 kampung ;)

Tak sabar nak pi pekena mi Mastan Ghani
Tak sabar nak breakfast roti canai sedap
Tak sabar nak makan kat Nasi Lambai
Tapi yang paling2 penting...
Tak sabar nak makan masakan mak ;)
(tu pun kalu mak masak, huhu!)
Dah anak2 balik, mak rehat la pulak kekdahnya, huhu!


5 comments:

PUANSTOBERI berkata...

slmt balik kampung :)

::Mamalyna:: berkata...

moga perjalanan selamat balik tepeng n selamat balik bsp:)

eima berkata...

tu la mak plak nk rasa air tgn anak2 die plak ..selamat balik kg....aku ni dah lama tak balik kg... belah panjang mahupun aku ..sbb MIL dok cni ..kg aku jauh ...mls balik

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Selamat balik ke kg dan selamat menikmati semua yg diidam terutamanya air tgn mak la..

eii..sgt geram tgk muka nayli yg comell..:)

wan nurul hezrina berkata...

selamat berhujung minggu..kim salam org kampung kay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...