20 Jun 2012

Adoi, Ke Sana Jugak Dia Bertapa! =p

Pantang lepa sket, ada je ke mana2 peginya
Tapi tmpt paling disukai 
Memang la kat ceruk bawah tangga nun

Adoi, sabo je la!
Kita ni riso la kalu dah sapu2
Masih ada baki2 debu habuk
Kang 'ter'hinggap penyakit plak kat Baby Nayli, kan?

Cam baru2 ni
MamaZN tgh la basuh2 pinggan
Dah abes basuh, tgk kat depan TV, ada Abang Zack jek
Mula la mencari2 dak tenit sorang tu

Memang dah aim bawah tangga
Tapi cam tak perasan!
Rupa2nya dia bleh plak 'ter'sembunyi di sebalik baldi yg penuh kain tu
Ahahahah! Patut tak nampak! =p
(psst, tolong abaikan baju-bajan yg penuh tu, haha!)


Nak kasik hadang/sendal bantal time die tgh baring
Cam kesian plak
Sebabnya dia jadik tak selesa nak bergolek2
Tapi bila dibiarkan, ini la jadiknya! =p


Nak tolong lipat kain ke, nak?
Sabo, sabo..
Awak kecik lagi
Kang dah beso sket, jangan kan lipat kain
Macam2 lagi keje Mama mintak awak tolong nnt, hehehehe
^___^



8 comments:

*azni* berkata...

hehe..faveret port lepak nayli tu bwh tangga..

eima berkata...

comey .. mmg demok .... dr jauh gitu lg nampak emok ...comey ....

port nayli ek tu ....
aku slalu pesan kat fahim tgk2 kan adek .. tp fahim leh jarap la... die jg betui adek die .... asal gerak je die pgg kaki sambil jerit mama ...hikhik

lieyalatif berkata...

keh keh keh...aktif bb nayli...suke lieya tgk..sekejapan dah sampai kat bawah tangga yeak......

betul laa, nayli dok spot timbunan kain baju tu kot....tgh belajar camne kire2nye nak lipat kain baju heheeheh

MRS. K berkata...

nanti siap la nak naik tangga pulak

mummy_ayu berkata...

ah ha la...kat bawah tanggan gak Nayli suka golek2...kenapa ek? sejuk kot kat sana...he he he..

Falsya berkata...

ya ALLAH nad...hahaha..kelakar la baby nayli nie..dh la comel..geram jer...;D

syawalsimpsons berkata...

nampak bertimbun kot...tu yang nayli ke sana nak tolong clearkan sekali tu..tau mama dier sebok lagi ngan keje lain...kikikikikiki

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

becinta tul lipat kain n susun balik.. adoiiii!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...