14 Jun 2012

1 Langkah, 2 Langkah... Yeay BERJAYA! =p

Abang Zack nak main beskal kat luar
Baby Nayli pun teringin jugak ;)
Meronta2 jek time MamaZN dukung kan dia

Pengabesnya, 
Bawak kluar walker gabak dia tu
Turun temurun dari Abang Zack
Letak dalam tu, baru senyap! =p

Kaki pun sipi2 jek mencecah lantai, hehe

Kemain seronok tengok PapaZN depan mata ;)
Anak Papa la katakan =p

Papa diri jek situ
Biar Baby Nayli yg gerak sendrik ke arah Papa :)

Ada orang tu jeles... Hehehe
Terus buat2 sayang adek =p


Kejap je tu
Pastu sebuk menyakat adek die semula!
Orang tu nak sampai ke Papa pun dah makan masa ;)

Yeay!
Dah lepasi garisan kat simen tu! =p

Muka puas hati! :)

Kejap je dok dalam walker tu
Pastu dah merengek kepenatan, huhu!
Takpe, lama2 tambah laju la dia ye, hehe...


6 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

cepat...leh kejar iris dah ni...heheh

Deq's Qienz berkata...

besonya walker dia..hehee

syawalsimpsons berkata...

waahh..best2...tu nnt laju siap boleh berlumba ngan abang dier tu nanti

Gieyana berkata...

hhihi...sweet jer Nayli dok dlm walker..:-)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

comel ......

Chekgu Azrine berkata...

chomel!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...