15 Mei 2012

ZakwanNayli STUDY! =P

Khusyuk dan tawadduk 2 beradek ni menelaah!
^__^


Sampai2 je evamatic mat ni aritu, trus MamaZN bentangkan
Kemain la bebudak ni, nak-nak si Zakwan ;)
Hepi je die, hehe


MamaZN beli online jek
Harga RM38 termasuk postage
Harga boleh dikatakan murah
(tak pasti la kalu ada yg dpt lagi murah, huhu!)
Pastu sangat2 ceria, colourful & besar (200x120)!
Naseb baek PapaZN tak marah, hikhikhik
Ye la, sebab soping2 online jek =p


Baby Nayli dah penat stadi, hehe...
Siap pose comey lagik kt Mama ek? ;)


Macam2 corak ada...
Ada sesape berminat nak jugak?
Nanti bleh MamaZN share link nya ;)


p/s:
Penuh balik la umah pasni dengan mainan2
Mainan2 Zakwan masa kecik dah pass kat sepupunya
Ni dah ada Baby Nayli
Kena cari baru la pulak...
Macam taska semula la nampaknya, huhu!


10 comments:

ieyda berkata...

mamaZN, ieyda terminat lah plk mat nie...nnti bagi link yer

syawalsimpsons berkata...

sue pon ada beli...mmg murah...online lagi tu..kalo sue, beli sendiri..bawak sendiri...RM45...guano..mahai gak la tu...mmmm..syawal tengok kejap..last2...mak pak dier yang guna buat lapik untuk duduk2 kat dlm bilik..

amiey lee berkata...

eh bg link..murahnye nak beli gakla...

ADEEYA berkata...

Hehehehe tekun baby nayli :) sampai penat study. hehehe :D

wan nurul hezrina berkata...

murahnyer nad..kat sini putrajaya arituh adalah yang jual.rm50 wokeyy.tuh tak pos.nad nnt bg link ek.nak gak nengok.blogspotkn?nnt bg nurul link ek

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

memang murah..cik jue beli upin ipin punya kat both upinipin rm 45 ....

Myra Jay berkata...

Rajinnye baby Nayli ni :)

Good girl ;D

Ummu Ilham berkata...

Murahnya.. biasa jumpa rm50..
nk jugak la..
huhuhu..

mamaRIFQY berkata...

na pon ade tikar ni kat umah!

mummY daniSha berkata...

cantek n murahla...bole bg link die x?mcm berminat nak beli heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...