30 Mei 2012

Wordless Wednesday | MANA SATU NAK PILIH Ni?!

Tengok anak dara sorang tu...
Heheheheh
Baby Nayli sampai gigit jari
Tak tau nak pilih yang mana 1
Adli ke Ziqry, Ziqry ke Adli
Ahahahah!
Sabo je la mak kamu ni Nayli... =p

Gurau2 di ptg hari ;)

p/s:
Eh, kiranya depa bertiga ni sebaya la kan, Cha @ Kak Eija?

7 comments:

Falsya berkata...

sgt comel nayli..hehe..

@e_da berkata...

pilih jgn tak pilih ya nayli.. heheh

lia berkata...

nad, hang da slim bykkkkk..... lg slim dr zaman anak dara nih...

Nurul Akmal berkata...

alooo comelnyer...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

hehe..anak dara rebutan n pujaan ramai nayli ni sbb mmg sgt chumell. ziqry mmg dh usha2 nayli masa awal2 sampai lagi tu..tp kena berentap dgn adli dulu la sbb adli pun sgt encem boy :)

kalau ikut thn mmg sebaya la mereka tp kalau ikut bulan ziqry abg la, diikuti adli bln 9 n nayli yg plg kecik bln 12 kan.

mamalieyna berkata...

Hakeem pun nak masuk senarai jugakkk...ekeke..

salam rinduuuu....wuwuwuwu... ^_^

eima berkata...

wah wah dah ade bakal calon menantu ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...