18 Mei 2012

Tolong DOAKAN Mereka... :[

Isk, isk, isk...
Sedeynye tgk muke die dgn pipi yang labuh itu, huhu!
Mata sayu jek :(


Huhuhu..
Ucuk anje MamaZN ni demam!
Tetibe jek semalam
Tgk2 badannya dah panas dah
Pastu takmo bf
Lagi la Mama nye ni sedey
Ye la...
Kalu tak bf, mana Baby Nayli nak ada tenaga kan?
Taktau apa punca
Yang pastinya
Abang Zack memang tak sehat 2-3hari lepas
Badan panas pakej sekali dgn batuk & selsema
Tapi aktif!
Pastu asek la dok cium2 Baby Nayli
Dah ditegah, lagi la die buat
Kiranya, 1st time la Baby Nayli demam ni, isk, isk...

Ala, ciannye bambam girl Mama... :(

Nanges2, rengek2, takmo dibaringkan
Nak berdukung sesaje
Ksian nengoknya, huhu!

Bila nampak cam badannya dah tak bermaya tu
MamaZN masukkan dalam buai
Ayun, tepuk, ayun tepuk
Tengok2 dah ketiduran... tanpa bf! Uwaaa...!!!!
Lagi la omaknye ni sedey!

Moga Baby Nayli cepat sembuh
Cepat sehat seperti sediakala
Rindu nak tengok budak bambam ni ngekek2 gelak

Moga Zakwan cepat sehat jugak!
Dalam tak larat badannya tapi aktif nak itu ini
Kul 5 pg semalam MamaZN terpaksa bangun masak mi goreng
Zakwan lapo!
Pastu tau Atok & Nenek nya singgah umah semalam
Terus Zakwan jadik 'segar'
Zakwan mana ada ni...
Ada kat umah Aunty Wawa, ikut Atok & Nenek (seperti biasa, huhu!)

Anak2 tak sehat sangat la susah hati dibuatnya!

16 comments:

syawalsimpsons berkata...

takpe zakwan kuat orgnyer..nayli cepat2 sihat tau..

MRS. K berkata...

ala.. ciannye baby nayli.. rindu kat abang kah? heehhe

lia berkata...

susah hati tgk baby Nayli bg aksi letak kepala atas matt tu... nmpk x larat bebenor....

mandikan slalu la nad.. kot ley kurang panas badannyer...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

ala kesian nayli..acik jue doakan nayli cpat sembuh ye sayang....

Gieyana berkata...

moga cepat sembuh k...:-)

Mummy GreenyHouse berkata...

Alahai..kesiannye..tgk la mata die sembab sbb demam.
mmg susah hati bila anak x sihat.
monitor suhu die baik2 ye mamaZN..if panas sgt,takut memudaratkan.
apapun, semoga baby cepat sembuh ye..amiin..

eima berkata...

increase bf je la nad... tu penawar segala penyakit ..mudahan nayli cepat sembuh ye .... zakwan jugak ....

Sherwieyna Muzzawer berkata...

alalala kesiannye dia demam..tapi tetap comel lah..;D cepat-cepat sihat ye sayang..

bunga_rose berkata...

sedihkan,bila anak demam, pastu takmau bf.. pastu sedar2 tertido sendri.. sayuu hati tengok mata dia yagn tak sihat tu...

moge baby nayli cepat sihat ye

MamaYatie berkata...

insyallah baby yg BF ni kuat...
get well soon nayli bam bam...

ADEEYA berkata...

Alo kesiannya. Sayu je mata dia :( cepat sihat ye baby Nayli!

Imaan09 berkata...

ya ALLAH dak Nayli..demam pon comel..semoga cepat sembuh

mama tisya berkata...

moga cpt baik

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

ciannye, moga cepat sembuh,
sama la mcm anak2 k.eija..pakej demam selsema & batuk,
Ziqry baru baik demam mlm semalam tp selsema dan batuk ada lg..

suhaina laui. berkata...

baby demam cian nyer...kalo akif demam sy rendam kan towel dgn ais pastu tekap kat kepala cepat aje turun demamnyer...

wan nurul hezrina berkata...

alahai masanie sofia dmm gak...nayli dah sihat ke lum nad??nurulpun bz anak2 tak sihat..moga nayli bum bum terus sihat..dia nyusu okkan?harap badan tak susut n terus montel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...