23 Mei 2012

Tambah KOLEKSI Lagi

Ada ke yang tak suka dapat hadiah?
Sume suka kan? Hehe...

Tapi lagi suka bila hadiahnya adalah FRIDGE MAGNET! ;)
Almaklum
MamaZN kan dah jadik pengumpul tegar skrg ni, haha!
Asal la pegi mana2, mesti nak cari FM
Hatta ke Zoo Taiping sekalipun (cam aritu, haha!)
Kalu jumpa murah, dapat la kongsi ngan kengkawan =p


Kali ni MamaZN dpt drp Ch@
Pemilik blog Umi's Journal
Sebab MamaZN salah seorang peng'komen' setia blog Ch@
Untuk Bulan Mei
TQ Ch@! :)

Bertambah koleksi cekelat kat peti ais kami, hehe... ^_^

9 comments:

lia berkata...

he3 hobi baru yer nad ;)

syawalsimpsons berkata...

best3...sue baru nak berjinak..tapi tak leh kat peti ais umah..kena taruk kat opis..bab kang ado yang hilang...mmmm..almaklum la peti ais rendah..kikikikiki

UmmiQusyairi berkata...

Wahhhh,, bestnya kak.. beli kat mane coklat sume tu.. nak jugakk...

lieyalatif berkata...

E'ehhhhh comey, silap tengok org kokak fm cekelat ni hihihi....

eima berkata...

aku pn dpt tp tak wat entry lagi ...hehehe

izla berkata...

wahh bestnya
saya baru mula nak mengumpul FM..:)

p/s: salaamm kenal

ch@ berkata...

mesti dah penuh pintu peti ais mamaZN kan? kita punya takleh la, auni jolok ngn kayu habis smua jahanam.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

K.eija pun dapat..FM Coklat..
tp x berkesempatan buat N3 lagi..

Tahniah ye..:)

Masya berkata...

banyaknya... kalau anak kt nampak ni haihhlahh.. mmg merengek² nak.. kt pun dapat juga dr cha.. kit kat.. comel sgt mmg nampak mcm betul²...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...