25 Mei 2012

TAHNIAH Nurul!

Hari Rabu aritu PapaZN amik cuti
Sebab nak bawak mak pak pi konvo adeknya - Nurul
Kat Politeknik Shah Alam

Alhamdulillah, selesai sudah...
Dah berjaya pegang Diploma Kejuruteraan Awam
Pasni sambung degree plak ;)

Ni la adek PapaZN
Bergambar kenangan dgn mak & bapak

PapaZN & Zakwan pun nak enterframe sama ;)
Zakwan takmo tgk kamera
Almaklum, baru bangun tido...

PapaZN nak, MamaZN pun nak jugak ;)
Baby Nayli dah meragam
Sebab kepanasan, huhu!
Bila tgk gmbr ni, Nurul ni macam Kak Suzie-MamaZharfan plak...
Eh, ke MamaZN sakit mata ni..? Hehehe

Sementara tunggu Nurul pulangkan jubah n amik transkrip
Kami lepak kat tepi tasek depan Jabatan Kejuruteraan Awam
Sambil2 tu bergambar la lagi...
Perasan tak sume BIRU?
Sangat mengikut tema, kan?
Ahahahah..! MamaZN yg ngengade nak follow jugak =p

Terasa cam baru jek aritu anta Nurul daftar masuk Poli Shah Alam ni
Tengok2, dah konvo pun
Cepatnya masa berlalu!
Bila masuk Poli Shah Alam ni
Rindu plak kat UTM
Terasa cam nak ke sana plak imbau kenangan, wakaka!
Takde maknanya! =p



4 comments:

diana berkata...

biasanya artis je yang taknak begambar bila baru bangun tidur.ekekekek

eima berkata...

cam nad berdegree tp jd suri rumah kan...syoknye ....

amiey lee berkata...

hee alahai tempat menuntut ilmu zaman dulu..kita belajar poli shah alam ni tahun 2001-2003

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Tahniah buat adik PapaZN,

teringat pulak zaman study, k.eija dulu study dkt PSA jugak..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...