21 Mei 2012

SuperDuper HAPPY!

Suka sesangat tgk anak2 hepi
Sume orang pun camtu kan?
Bila depa ceria suka suki tu
Kita yang letih buat keje2 umah @ keje2 ofis
Memang tak terasa penatnya dah ;)

Ni aksi2 Zakwan time berjimba2 @ playground
Taman Tasik Cyberjaya


Sengih dalam keterpaksaan =p

Bersedia...!

Weee...!!! :)

Cak..! :D


Uitt!
Sayup2 jek! Brani btul Zakwan ni! :)


Abg Zack yang hepi dpt maen playground :)

No, no, no!
Takleh camni!
Kasik chance org lain nak main jugak...

Kene awasi anak2 masa main ok!
Ni peringatan utk diri sendrik jugak sebenarnya
Masa pegi aritu
Ada budak jatuh dari tangga besi
Terkejut jugak
Mak pak awasi dari jauh jek
Bila kena camni dah jenuh, huhu!


9 comments:

lia berkata...

wohooooo tinggi nyer Zakwan....

teringin tau naik gelongsor pusing2 tu tp montot x celuih ha3

lieyalatif berkata...

KEH KEH KEH..sengih dlm keterpaksaan sbb zakwan nak main, tapi mama sibuk nak snap pic ekeekekek...sok nayli dah besar, nayli lak join abang.....he he he....

eima berkata...

fahim kompom tak jatuh sbb die pankut ...hahahah gayat ... mana die brani lalu kat jalan yg ade lubang2 tu ... masuk terowong ke gelongsor ke... hahahaha

zakwan hebat la awak ni

syawalsimpsons berkata...

mmg kena awasi..nak2 pulok yang mmg aktif terlebey tu kan..mmm...muka tak G mulanyer..last2 dier yang superduper happy....seb baik la...

Mummy GreenyHouse berkata...

sy pulok yg gayat tgk zakwan tinggi atas nun! :p hati2 ye..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

memang superdupe happy nie

ADEEYA berkata...

selalu tengok macam tu, naik tinggi lepas tu jatuh sebab nya mak ayah tengok dr jauh je. huhuhu seriau

mamalieyna berkata...

uiik beraninye zakwan..kalo arif, gelongsor yang sedang2 tu je dia berani.. kita yg tengok pun, takla risau sgt...hee~

mama_umar_maryam berkata...

btol nad, aritu bwk bdk2 ni g megakidz kt midvlley tu, benti jantung zt jap tgk umar berdesup panjat slide yg tinggi giler tuh!!maryam pon nk ikut,adoiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...