24 Mei 2012

Sape Nak Buat Menantu..? ;)

Hari tu dah up stori pasal adek - Cop Buat Menantu
Kali ni utk abang nye pulak, hehehe....

Sejuk perut MamaZN yang mengandungkan Zakwan
Tak sangka la pulak
Makin besar makin rajin tolong buat keje2 umah
Walaupun kengkadang tu dia menguji kesabaran maknya ni
Tapi keje yang 1 ni, mmg die sendrik yg offer nak tolong

Sidai kain ;)


Ni kisah pagi tadi la ni
Sebuk nak tolong sidaikan baju
Ampaian tinggi
Kasik la peluang dia sidai kat rail baju tu, hehehe


Rupa2nya, rail pun tinggi
MamaZN plak malas nak adjust ketinggian rail tu
Biar la dia bersusah payah sket, hahaha! (hampeh punya mak! =p)
Tapi tu la...
Sambil2 nak tolong tu
Sambil2 la mulut nya pun pokpekpokpek
Tinggi la Mama... tak sampai ni Mama... Ada lagi tak Mama? Cepat la Mama..
Adoi, nak sidai baju pun Mama penin, haha!


Moga terus rajin ye Zakwan
Takmo masa ni rajin, lenkali Mama mintak tolong jadik malas plak! Haha!
Nanti bila Zakwan dah lulus, 
Mama biarkan Zakwan jek yg sidai kain
Mama dok dalam umah depan lappy, haha!! (hampeh lagi skalik! =p)


4 comments:

♥ Elin ♥ berkata...

waahh blh dihraplah!! :)

senang mama buat kje rumah.

ADEEYA berkata...

Rajinnya

eima berkata...

ok la rjin gitu cam fahim rajin jg tp ssh kan mama balik ..asal nk tlg je mama suruh tlg tgk je ...muahahaha

mummy_ayu berkata...

amboi rajin nya..good boy la abg long nie..kena kasi hadiah nie..emmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...