26 Mei 2012

Sangat SUKA TENGOK!

Wa....!
Sangat suka tgk keluarga diraja ini
MamaZN memang teringin sangat nak tgk keluarga diraja yang ini
Raja Muda Perak, Raja Dr. Nazrin Shah & Raja Puan Besar Perak, Tuanku Zara
Pernah ke 1 famili ni keluar kat mana2 media?
Rasa2 MamaZN tak penah

Dah besar2 anak2 nya
Yang sulung Raja Azlan Muzaffar Shah (4thn)
Yang bongsu Raja Nazira Safya (10bln)
Adui... Sangat comel!!


Ni pun ada yang share kat FB

MamaZN siap dah snap dr suratkhabar pun, hehe
Tengok2 ada plak yg share kt FB
Tu yang MamaZN share kat sini jugak

Moga bahagia hingga akhir nyawa, hendak-Nya.....

7 comments:

ADEEYA berkata...

COmel anaknyaaa

Keyphochee berkata...

Comey2 semuanya..dan cukup teruja dengan bentuk badan Tuanku Zara...nak gak camtu.huhu

Keyphochee berkata...

Comey2 semuanya..dan cukup teruja dengan bentuk badan Tuanku Zara...nak gak camtu.huhu

~aSHa~ berkata...

sangat comey mereka sekeluarga

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

suka tengok jugak, nmpk sgt bahagia kan, moga kekal bahagia selamanya..

Anak2 dia pun sgt comel mcm Mak & Ayah nye..))

mamaRIFQY berkata...

Memang sangat suweet dan comel la kan?? sesuai dah..mak pak comel..lagi2 kerabat..lagi comel

Delimasari berkata...

comeiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...