14 Mei 2012

Rasa BerSALAH Sangat2, Huhu!

Tadi dah citer pasal Baby Nayli
Ni nak citer pasal Abang Zack plak

Kejadian berlaku ari Jumaat aritu
Kami tinggal ber-3 jek
Sebab seperti biasa Jumaat malam PapaZN pi futsal

Baby Nayli dah tido
Abang Zack boring..
Dia mintak tab
Kejap nak main game la
Kejap nak tgk Boboiboy la
Kejap lagi kang mintak tgk Cars pulak la...
MamaZN tak menyempat la nak layan Zakwan sesangat
Sebab time tu
MamaZN 'bz' dengan macam2 keje

Ke hulu ke hilir
Susun pinggan mangkuk yg dah siap basuh
Amik kain dari mesin nak bawak pi sidai
Layan tv jap tgk Versus
Sambil2 mata jeling FB

Tengok2....

Alahai....
Ksiannnye kat Zakwan!!
Sedih sesangat!
Layan citer kartun Cars sampai tertido!
Citer tu masih tak abes lagi pun, huhu!

Dah la MamaZN tak layan die sangat
Pastu die layan sengsorang kat atas sofa
Cam membawak diri le pulak
Selalu die baring kat bawah
Bila angkat die nak baringkan atas tilam
Berpeluh habes 1 badan!
Ksiannye..!!!

6 comments:

mamaRIFQY berkata...

die xmajuk tuh..hehehe..abg zack kan dah besar..hehehhee...

syawalsimpsons berkata...

kan mmg kesian bila kiter tak dapat tunaikan permintaan anak atau melayan anak sedaya mungkin kerna tuntutan kerja..mm...sue pon penah alami...walaupun syawal kecik..

eima berkata...

dah slalu dah jd kat aku ni ....
slalu klu hari minggu gitu la ... main main turun naik tangga ke depan blakang tgk2 fahim dah tido dah .... tgu mama nk main gmaes sesama ...sian ....

sedih kan bila tgk diorg tertido tgu kite siap buat kerja

mamalieyna berkata...

huu siannye..mmg adatlah kan..bila dah ada anak kecik yg lain, yg besar lg sorang rasa sedikit terabai mereka..apa nak buat..cian si abang~

Salina@IbuAqil berkata...

Alololololo!!!
Kesian nengoknya..
X per abg zack cpt matang nnt..
;)

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Zara skang mmg dh pndai membawa diri klu mama sibuk buat keja..slalu die pi main sendiri dlm bilik..tp kdg tuh, klu tgk mama bermesra2 dgn adik..mmg die dtg interprame jugakla..jeles lah tuh..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...