28 Mei 2012

Proton PREVE - Live!

Wuiyo..!
Smart jugak!
Dah la kaler putih, sangat la suci, hehe...
Baru le katakan ^_^


Semalam pas cari durian
PapaZN singgah kedai jap, nak cari petai
Pastu kereta ni parking depan kami 
Pergh..!
Tangkap jatuh cintan gak kejap! =p
Mampu tengok je la...
Beli tak mamapu dah kot, huhu!
Banyak lagi keperluan lain... ;)


Kawan2 minat tak Proton PREVE ni? Komen sket... ^_~



5 comments:

wan nurul hezrina berkata...

kalau keta warna apapun cumil ye dok?

MaMa CyDa berkata...

huhuhuh .... mama hari2 dpt tgk live kat dpn opis nih. Manakan tidak, boss mama baru sambar preve nih. Mggu lepas dia dah dok bwk gi opis. Kaler pun kaler putih ... Dpt tgk tp lum dpt merasa naik lagik. Ader lah 2 org staff yg dh dpt merasa naik sbb ader urusan luar ngan boss.

Samalah nad, mampu tgk jek ... beli tak mampu nya lah hahahahaha

eda_ej berkata...

minat juge.. tapi tak mampu la.. huhuhu...

Ezna berkata...

Tak suka kaler putih...hehehe...sebab susah nak jaga tapiiiii kalau dah cuci berseri seri warna ni.....

Nana berkata...

nmpak cam kete mewah kan lawa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...