28 Mei 2012

Nayli Sudah PERGI JAUH!

Aritu 
Sesaje lepak2 kat umah sambil2 tgk tv & layan lappy
Tetibe Zakwan jerit
Mama, Mama..! Tengok Baby pegi mana...?!

Laaaaa.....!
Budak tecit du dah ke ujung sofa rupanya, hahaha! ^_^
Perasan tak dari tmpt MamaZN duduk nak amik gmbr ni
Ha, dari situ la Baby Nayli mengesot sampai ke sana tu
Sabo je la...
 Abang Zack datang menyelamat! :)

Tau tak cemane Baby Nayli bleh sampai sana?
Mula2 MamaZN tak perasan gak
Tapi lepas dah beberapa ketika
Baru tau cemane Baby Nayli ni bleh bergerak

Rupa2nya camni...
Cuba tutup mata
Dan bayangkan kawan2 sekalian sedang berbaring
Pastu sambil berbaring tu
Cuba mengesot ke arah depan (sambil baring tau!)
Ha... Camtu la Baby Nayli gerak!
Hahaha!
Comel kan? ;)

Kalu sebelum ni MamaZN sapu umah 2-3 hari sekali
Kali ni kena la sapu 2-3 kali sehari, huhu!
Kang, tak pasal2 abes umah bersih, tp habuknya melekat kat baju Baby Nayli
Kenapa?
Hmmmm, faham2 je la, hhihihihihih ^_~

10 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

kita nengok sikit hari lagi...hehehe

amiey lee berkata...

hahahah lawakkk la nayli buat kuak lentang atas lantai hahahahahhaa

MRS. K berkata...

klu ai yang beso ni mengesot tak bergerak2 kot.. kekeke.. berat

bunga_rose berkata...

wah dasat, berkuak lentang ke apa tu nayli, sambil baring pun boleh gerak jauh cenggitu hhihii

mummy_ayu berkata...

emm...seronok la Nayli main golek2 yer..nasib Abang Wawan ada tgk kan..good boy la Abang Long nie..kena kasi hadiah nie.

Falsya berkata...

hahahaha..serious comel..baby nayli dh start nak wat keje la tuh..hehe..

Myra Jay berkata...

Heheee, nmpaknya baby Nayli sedang meneroka..

mama_umar_maryam berkata...

wahh..so fast nayli!!good job!

syawalsimpsons berkata...

fuyooo...lajunyer baby nayli tu mengesot...

wan nurul hezrina berkata...

budak makin lasak=)geram si abang nengok adik2.2yang kena gomol2 tuh=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...