21 Mei 2012

Mata LEBAM! :(

Takleh bukak mata!
Mata lebam!
Dah macam panda bawah ni dah, uhuhhu!
Pastu mood pun cam kureng jek smlm :(





Gara2 terbaca komen gegurl Falsya kat FB pasal mata die bengkak
MamaZN pun terkena tempias nya, huhu!
Sebab apa?
Sebab ini la...














Drama : Hilangnya Doa Seorang Ibu


Walaupun tengok utk kali yang ke-2
Tetap menanges bagai nak rak!
Adoiyai!

Ni la link keramat yang MamaZN cilok dr komen Falsya =p
http://www.youtube.com/watch?v=rzF8Hcr8HgY


Bangun2 pagi terus kepala pusing! =p
Mata plak lebam dua2 belah
Dah la nak attend kenduri kawen plak
Memang kene cover! Pakai spek itam, ahaha! Jangoks! =p

7 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue tak tengok lagi cite tu tak berkesempatan pon

wan nurul hezrina berkata...

mmg tak nengok citernie.takmo nengok tkut jadi beruang panda gak.hohoho

lia berkata...

nad, kenduri apa hari isnin ni?

mmg x suka tgk cter sedey2 sbb aku ratu airmata, jenuh nanges nnt ha3

Nigina berkata...

huhuhu nasib baik tak tengok hehhehe

Mummy GreenyHouse berkata...

tak berkesempatan lg nk tgk cite ni..
harus bersedia dgn mata bengkak la nmpaknya kalau nk tgk..haha :D

eima berkata...

sedey sgt ke cite tu ... menangis sesgt ke ni sampai bengkak .. bleh tahan

amiey lee berkata...

huhuhu ari tu tak smpat nengok..tgk port sekerat..so tak pat menghayati cerita..rebut tv ngan hubby n anak2...sudahnye ibu bawa diri layan intenet hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...