31 Mei 2012

Lepas GIAN! ^_^

Ni la dia..
Masa kecik2 tak berkesempatan nak main2
Sebab dok terperuk je dlm umah
Almaklum, mak pak gi keje
Kene la dok umah jaga adik2
^_^

Time ni la nak lepas gian nye pun
Mak pak pun tumpang join skali
Ahahahaha! =p


Tak dpt naik sengsorang
Anak bujang ni pantang tgk maknye nak bergumbira kejap
Sebuk je naik sesama, huhu! ;)

Naik buaian sengsorang, Zakwan tak berani
Dia lagi rela naik slide yg tinggi2
Daripada naik buaian ni
Gayat kot, cam terbang di awangan, hehehe
MamaZN gayat gak, tp kalu slow2 tahan lagi =p


PapaZN pun nak jugak... ^_~
Bila dah MamaZN dgn Abang Zack
Papa kena la naek ngan Baby Nayli
Kemain lagi, 5 bulan dah naik buai
Siap pakai cap Hello Kitty lagi, hehe

Tapi takleh naek lama2 
Sebab memang 1 kesalahan pun org dewasa naek buai kat taman menan ni =p
Kang tak pasal2 kena denda plak
Kejap2 takpe la kot, hikhikhik
^_~


5 comments:

eima berkata...

asal lepas gian sudah la

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah bestnya naik buaian , kita dah lama tak naik buai camtu, takut putus plak talinya...maklumlah dah makin bam2 la ni...happy family

Nadiah Sidek berkata...

hihi...saya pun selalu naik buaian. nasib baik memang saiz kecil..takde la segan sangat naik buaian :D

Falsya berkata...

wakakkaa..mmg betul2 lepas gian haaa..dh lama gile xnaik buai..;D

Nana berkata...

hahah sama kekdah nye ngan amrul
ada ke masa kt taman fraser
dia naik sama jongkang jongket main ngan mia
risau je patah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...