01 Mei 2012

Ku Lihat HIJAU..... ;)

Chewah2!
Cam Zainal Abidin plak!

Ni kesah Ahad lepas-lepas ;)
Kami follow Atok & Nenek pi kenduri kawen kat Bndr Kajang
Ni kenduri kawen 2pupu MamaZN
Anak sepupu AtokZN
Tema kami 1 famili kali ni - HIJAU ^_^


Haruslah posing2 dulu bila dah dpt tmpt duduk =p

Baby Nayli yang bambam! Muka baru bangun tido =p
Kak Gie, kenai dak baju Nayli tu? Hehe...

Atok&Nenek tak terkecuali kena tempias sedondon ;)

Aunty Wawa with her lil' boifren, haha!

Zakwan yang kelaparan!
2 kali tambah nasi
Untuk pengetahuan, Zakwan memang suka makan nasi 'orang kawen'
^___^

Sampai2 jek tido kepenatan
Tapi kejap jek, sebab bunyi lagu2 yang kuat bebeno!

Tengok Zakwan!
Kalu Atok&Nenek ada, memang tak lekang la dengan Atok
Asek ngekor jek...
Tu, AtokZN tengah sembang ngan sepupu nya ;)

Pengantin yang serba merah&putih sudah sampai! =D


Selamat Pengantin Baru Ain & hubby! :)



p/s:
Minggu depan ada kenduri kawen sedara mara lagi
Kat Taman Warisan Putrajaya
2pupu MamaZN jugak (dan sepupu AtokZN jugee =p)
Nenek cakap nak pakai sedondon macam ni
Nenek kata nanti pakai kaler BIRU! ^_~



4 comments:

ADEEYA berkata...

Next theme biru la kan hihihi

Sidratul Muntaha berkata...

minggu ni kami pergi kenduri kawin adik sedara kat shah alam...

mamalieyna berkata...

waah sportingnye nenek..best..best~

sedondon beramai2..cun..cun..^_^

wan nurul hezrina berkata...

banyak gak org kawin ek?hehe..kalau g memana ngan family kalau dapat pakai se kaler mmg rasa puas atii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...