10 Mei 2012

JOM JOIN | GiveAway Saya Nak FM!

Tamat lah sudah sesi bercerita
Cuti2 Malaysia 2012
Taiping - Penang - Kuala Kangsar
Alhamdulillah
Termakbul jua :)

Sebagai menghargai kawan2 sekalian yang sudi membaca
Ni ada ole2 sket
Cara nak dapat mudah je

Cara2nya :
1. Jadik FOLLOWER
2. Jawab soalan mudah :)


Soalannya : SIAPA NAK FM?! ^_^
Jawab kat komen entry ni je

Tarikh tutup : Tengah malam esok - Jumaat 11/5/2012


Gud lux uols! :)



p/s:
Harap2nya ada la terselit 1-2 cerita
Yang boleh dijadikan rujukan
Bukan niat nak menunjuk2 tau
Serius, tak terniat langsung pun!



26 comments:

SyUhAdA berkata...

syu nak !

hehe

jom tgk nie..

jom beli!
http://snowygirl-syuhada.blogspot.com/2012/05/promosi-bedak-arab.html

amiey lee berkata...

saya nak FM..huhuh

apa soalannye nad

PUANSTOBERI berkata...

NAK!!!

Teheeee...

eh, camtu ke jawabnya.. belasah je lah yer.. :D

ieyda berkata...

Saya nk FM dari mamaZN

Sari berkata...

dah pernah folow xyah folow lagi kan? hehe
apapun, kak Sari nak FM!!!
Timakasih singgah ke Perak :D

MRS. K berkata...

nak! nak! hehe.. comel fm zoo

syawalsimpsons berkata...

zakwan nak FM...kikiki...try jaaa

Salmi Khairil berkata...

Saya...Salmi Khairil Anuar @ SKA nak FM tuuuuu....

Mummy Ayu berkata...

saya nak FM comel tu!! saya nak FM comel tu!!

Mummy GreenyHouse berkata...

bestnye!

Sy nak FM juga!...~♥

wan nurul hezrina berkata...

merah n sofia nak fm?

oklah nad bg guide.pas nie kalau ke sana bukak entry nad taklah kekok n dapat tau temmpat mana nak makan sedap.buatnyer g kedai mkn aperpun tak sedap nyaya nooo..

Aya Ariel berkata...

saya nak fm! heheh

Mama Ukail berkata...

Saya nak FM...nak tambah koleksi yg ada...hahahaaaaaaaaaaa

noorzie berkata...

Soalannya : SIAPA NAK FM?! ^_^

Jawapannya: Saya Noorzie Jasni nk FM ni ye MamaZN...:)

Tq3x...hehe...

Miss Zuera berkata...

nk juin jugak!!

jawapan : http://misszuera1715.blogspot.com/

mamalieyna berkata...

kak eina nak fm itu.....!!!

*herm...nape nad dgn p/s tu.. ada yg mengate ke//hu~ byk je benda kt blog kita2 ni yg boleh djdkan rujukan..

ShidaGhazali berkata...

saya NAK FM....

http://kisahshidaghazali.blogspot.com/

mama tisya berkata...

saya nk fm yg cantik dr zoo taiping...nk pegi tktau bila tp kalo dpt bole feels2 mcm dh pegi..hehehe

eil berkata...

saya Lieya nk FM ni kak nad...hehe trimassss...^_^

Nida Mohd berkata...

Jwpn : Saya nak FM (^_^)

http://saifulnida.blogspot.com

Delimasari berkata...

akak nk FM - xjumpa soalan, camana?

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

jawapannya : cik jue nak FM itu....

UmmiQusyairi berkata...

Salam,

Kita dah follow..

Nak FM tu jugakkk... hehe

http://www.ummiqusyairi.blogspot.com/2012/05/jom-join-giveaway-saya-nak-fm.html

Nory Zoulkefle berkata...

Saya nak fm

http://noryzoulkefle.blogspot.com/2012/05/jom-join-giveaway-saya-nak-fm.html

Gieyana berkata...

saya NAK kasi kat NUREEN...:-)

shidasyakirin berkata...

Saya nak FM itu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...