15 Mei 2012

JJCM @ Ana Ikan Bakar Petai | CUBA TEKA HARGA :)

Aritu, teringin bebeno nak pi makan seafood
Ajak la PapaZN pi Ana Ikan Bakar Petai, Bangi
Pegi malam lepas maghrib
Sampai2 bapak ramai nye manusia! Haha!
Cancel trus!
Cari tempat makan lain, hehe...

Pastu ada 1 petang tu
Alang2 dah sampai Bangi
Rekues la lagi kat PapaZN
Naseb baek la tekak dan selera kami ni lebih kurang sama, hehe
So, PapaZN setuju ke Ana Ikan Bakar Petai

Kali ni kami pi ptg
Tmpt ni kul 5 dah bukak dah sampai 12mlm
Memang takde orang! Puas hati, hikhik =p

Menu kami :
Ikan siakap bakar petai


Sotong goreng

Sup cendawan & Kailan ikan masin

Jus tembikai gelas besar ;)

Baby Nayli sangat gud girl
Time makan, die syok tido
MamaZN nak abes makan, baru Baby Nayli jaga
Cam tau2 jek, hehe

Gi ptg, mmg tak de org =p

Doa makan
Punya la besar papan tanda doa ni
Kalu tak nampak jugak, tak tau la, hihihihi...

Tandas, surau & taman menan pun ada disediakan

Zakwan tunjuk dua ibu jari
Maknanya sedap le tu, heheheh...


Kami pi ptg
So, sangat selesa dengan tmpt, suasana dan harga makanan
Tak merasa lagi pi malam
Tapi dah tau ramai tu
Konfem la PapaZN takmo gi malam, huhu! ;)


Okeh, ni game kami
Kebiasaannya la lepas makan2 kat luar
Teka2 total harga makan2 tu, hehe ;)
Rasa kawan2 la...
Berapa total harga makan2 kami ni?
^_~

18 comments:

MRS. K berkata...

penah pegi sekali jer

PUANSTOBERI berkata...

penah makan yg kat tanjung lumpur punya tu je. tak igt dah berapa, jd tak bleh nak agak berapa RM ni. hihi :D

wan nurul hezrina berkata...

nad pipi nayli tuh merah lagi ker?ker sebab panas?nampak merah tkut silap nengok.1st tyme dengar ikan bakar petai.mesti terangkat makan=)

Falsya berkata...

sangat sedap!!..nie bangi area mana nad?..

mama tisya berkata...

lpr....dlm 59 hengget kot

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

member opis ada duk cerita..mlm bila entah pi cari tapi tak jumpa..kat bangikan..cik jue rasa dalam rm 45 kot....

airis naufal berkata...

45.50

Nana berkata...

rasa dalam 65 kot hehee

Imaan09 berkata...

apsal y komen xde sorang pun jawab ni..ingat nk men teka-teki tadik..jawab jugak laa..RM52.50..haha
xpenah g lagi (walaupun depan tpt keja Mr Asben je ni), sbb tau ramai..nk g ptg, tp xtau bukak kul brapa..tq nad, sbb gtau waktu bukaknya..hehe.

ADEEYA berkata...

Mesti less than 50 kan :)

syawalsimpsons berkata...

sue penah makan kat sini....harga sue teka 50 hengget....sue pon aritu amik ikan bakar+lala+air 2+nasi semua lebey kurang 58.00 kot...rasanyer...

zura_habib berkata...

teka jer rm57

iizza berkata...

nampak sedap betul..nnti sy nak try la makan kat situ..

amiey lee berkata...

yummyyyy..saya teka 55.00

Myra Jay berkata...

Sedapnya Ikan Bakar tu ;)


Myra nak teka..

RM38 kot ;)

Gieyana berkata...

mmg menyelerakan lah..haizzz! Lapar niyh!:-)

SyUhAdA berkata...

rm65.30..boleh teka bape kali ye?

Delimasari berkata...

nak teka juga RM43.30

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...