18 Mei 2012

Itulah Yang Dinamakan REZEKI...

Sangat2 dah lama!
Baru kali ni nak citer, huhu!
Apa punya olang daaa.....
Baby Nayli nak 5 bulan dah kot
Baru nak up stori ni, ggggrrrr!!!

Apa2 pun
Tima kasih banyak2 pada CikMot
Sebab sudi kasi present utk Baby Nayli
Banyak 'isi' nya
Dah pakai sket2 pun
Tapi tu la..
Kali ni baru nak citer, sbb lupa melanda!

Ini lah antara hadiah2 nya
Set BabyGap kaler pink ;)
Comey banget!
Saiz 18-24m tapi Baby Nayli 4bulan lebih dah bleh pakai dah
Hehehe...

Pastu Baby Nayli ada dapat baby tight jugak
Salah satunya cam yang Baby Nayli dah pakai ni

Pastu ada kasut jugak
Tapi tak pakai lagi
Sebab saiz besar sket
Tunggu Baby Nayli pun besar sket jugak
bleh la melaram pasni ;)


Mekasih bebanyak CikMot!
Moga terus dimurahkan rezki lagi pasni ;)

3 comments:

Imaan09 berkata...

bam-bam nye budak comel niii..!

ADEEYA berkata...

Comelnyaaaaa! :D

Nadiah Sidek berkata...

untung nayli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...