16 Mei 2012

Hilangnya Doa Seorang Ibu | Lakonan Lisdawati Memang Mantap!

Drama sempena Hari Ibu ni
Memula cam taknak tgk
Tapi tah cemane tertengok jugak sampai abes, huhu!
Sedih, tak sedih... Memang sedih!
Sebak rase!

Tu la...
Walau duet berkepuk mana pun
Tapi asek membangga diri jek
Kat dunia pun Allah dah tunjukkan balasanNya

Mulut dia...!
Rasa cam nak di cabai2 kan aje
Memang geram jek tgk si Laila ni
Bukan kat mak je si Laila ni wat hal
Dengan adek bradek
Dengan suami
Dengan pekerja sendrik apatah lagi!

Maknanya apa tu..?
Maknanya si Laila lakonan Lisdawati ni berkesan la
Mantap!
Memang 'terasa' sangat la, huhu!

Korang tgk tak?
Tak tengok rugi....

p/s:
Tetibe rindu kat mak!
Yeay, esok mak dtg! :)



7 comments:

Lily@MamaZaraZareef berkata...

sume org kata citer ni best..kite tak tgk pon..sibuk tgk csi jek tadi..huhuhu

Nana berkata...

Mmg sampai lakonan dia mantap

Delimasari berkata...

sedih sgt - tp xtahan tgk ulat kat mulut dia - real betui - mmg mantop

wan nurul hezrina berkata...

nurul tak tgk arr nad.cuma tgk industan yang ada kajol n arjun ramoal2 masa ari sabtu..ku nanges sensorang sbb lain semua tido..huhu mmg sedey tak hengat!

syawalsimpsons berkata...

sue tak tengok pon semalam...semalam shopink..kikikiki

eima berkata...

cite pe ni ... kat tv mana ??

aku jrg tgk cite melayu

Masya berkata...

sedihkan tgk.. serius.. saya pun menangis tgk dia dapat pembalasan mcm tu.... nauzubillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...