12 Mei 2012

Dah Siap! :)

Wa...!!!
Suka, suka..!
Baju raya Baby Nayli dah siap! :)

Takde la nak berkocoh2 mencari nak dekat2 raya nnt, hehe


MamaZN tempah kat adik CuteMum
CuteMum pun dah up entry pasal ni kat SINI
RM20 utk sepasang ;)


Gambar2 CuteMum tag MamaZN kat FB
Tak sabar nak tunggu parcel dr CuteMuM
Nak tgk & nak pakaikan kat Baby Nayli
Nanti MamaZN share gambarnya ek!
^_^

Abang Zack punya baju raya dah antar tempah dah
Nenek depa antarkan kt kg
1st time tempah baju melayu Abang Zack =p
Sebelum2 ni cari yg dah siap jek


p/s:
Bersiap sedia dari awal, hehe...
Tapi
PapaZN tak dapat raya sekali!!!! Kene keje, huhu! =(

3 comments:

zehan berkata...

huhu...dh siap dh utk raya....kami x tempah apa lagi nih...

Nadiah Sidek berkata...

comelnya baju! warna pun ceria ;)

Nida Mohd berkata...

Wah..comey2 baju tu..nnt dkt ry tak payah kelam kabut shopping bj anak-anak kan..
saya geram tengok bdk2 pompuan pakai bj kurung,nampak comel dan cute tapi tu la blm ada rezeki dpt anak pompuan..kdg tu beli untuk anak saudara je lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...