24 Mei 2012

Dah Siap! Pasni Dok Dendiam! =p

Ngee... ^_~
Tu peringatan utk diri sendrik
(dan jugak perintah incik somi, hikhik!)
Kalu dah namanya pompuan
Memang takleh lari la dr aktiviti SHOPPING =p
Kalu dah namanya ada anak pompuan
Memang laaaaaagi la takleh lari dr asek nak berSHOPPING
Ahahahahha!!


MamaZN ni memang takleh blah la...Haha!
Saje je nak share =p
Baju raya dah siap
Pasni dah bleh dok dendiam
Tengok orang lain plak yg sopping2
(Boleh percaya ke dok dendiam jek? =p)

Kali ni takde la nak berchiffon2 bagai
Cam tahun2 sudah
Rasenya kali ni bercotton2 jek, huhu!
Saje amik kaler ni, nak temankan Baby Nayli nnt, hehe (alasan! =p)

Cam biasa, 
MamaZN order dr alam maya jek, haha!
Selamba badak je kan, hikhik
Ni namanya tak serik2 =p
Ingat tak entry yang ini? :
Alhamdulillah, kali ni puas hati dan selesa ;)
Sama puas hati dengan masa beli evamatic mat aritu 

Comey jek tgk butang baju utk Baby Nayli ni
Muke bear! :)

12 comments:

eima berkata...

tu bj siap ke ek ...
cantek nye ceria ... suka la ....

Falsya berkata...

halah halah comelnye..mesti lagi comel bile baby nayli yg memakainye..;D

Myra Jay berkata...

Cantik warna baju ni..
Pasti lagi comel Nayli pakai ;)

Huda berkata...

cantik..beli kat mana? :)

MRS. K berkata...

sure comel nanti sedondon gitew

suhaina laui. berkata...

cantik....bli kat mane erk..

amiey lee berkata...

Oohhhhhh tidakkkkjk baju kta serupa..tapi lain warna...

Mummy GreenyHouse berkata...

comel!

@e_da berkata...

alololoooooo so sweet !! tak sabarnya nak ada anak pompuan jugak.. moga allah kabulkan doaku... cantik baju nad n nayli!

mummy_ayu berkata...

cute sgt Nad..beli kat mana?

alyyani berkata...

sgt comel baju korang anak beranak2. semua org dah pakat2 tempah baju raya. moga2 tailor terima tempahan lah lagi. huuhu..

ecadwinkyasha berkata...

cantik baju tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...