09 Mei 2012

Cuti2 Malaysia-Penang | Mi Udang Sungai Dua

Kawan2 dah kenyang makan lunch kan?
Hehehee...
Saje je tanya
So, bleh la tempek gmbr makanan skrg =p

Ni pun suggested by MamaTisya :)
TQ Kak Amy! :)
Memang bleh jadi duta makan2, hehe
Boleh jadik tmpt rujukan ^_^

Tadi dah stori pasal Char Koay Teow Sungai Dua
Kali ni
IDA MEE UDANG SUNGAI DUA
Komen : SANGAT SEDAP! ^_^


Kuahnya memang sedap, menyelerakan
Terasa manis2 udangnya ;)
Harga pun not bad
Udang2nya segar
Memang complete la!
Licin MamaZN makan, hehe


Tak kira pun brape udangnya, hehe
Sampai2 je trus makan dengan penuh selera ;)


PapaZN makan Mi Goreng Udang
Papa cakap sedap!
Cume terasa lagi tepung mi tu
Tapi bleh dimaafkan kot, hikhikhik =p


Kesimpulannya
Tak sia2 jalan2 cari makan sampai ke Penang ^_^
Ada org lain buat ke?
Hehehehe...
Ni namanya sambil menyelam sambil minum air
Sambil jenjalan dgn famili sambil cari tmpt makan best =p
2H1M memang tak cukup
WAJIB datang lagi pasni!
Sebabnya
Tak sempat pun nak makan makanan dalam senarai PapaZN
Papa nak merasa Nasi Kandar, Laksa & Mi Ketam
Takde masa nak pi terjah dan mencari, huhu!
Dengan anak2 pun masing2 wat perangai
Memang menguji tahap kesabaran, haha!

Lenkali kita datang lagi ek Papa... ;)
Pasni kita jelajah pulau plak =p

7 comments:

mama tisya berkata...

sharing is caring...kak amy mkn sini ngan blogger penang gieyana..yum222

eima berkata...

KITORG MMG KLU PEGI PENANG NGAN UTARA CR TEMPAT MKN JE...

eh eh ... nayli tak gatai2 ke klu nad mkn udang die bf .... alisha dulu naik merah kang kelengkang die

lia berkata...

mee udang mmg aku x makan he3...

wan nurul hezrina berkata...

huh banjir kuah.nampak sedap sangat

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah nampak sedap tu, kita suka banget dengan mee udang...

Nana berkata...

xpenah makan mee udang
kt sungai dua bese makan CKT je

Kenari Putih berkata...

penang memamg banyak sgt temapt makan yg meletop2 di tekak.. mee udang ni salah satunya. tapi ada gak mee udang yg so-so saja. kena survey kedai.. hiks.. tapi mcm mee udang2 ni yg famous kat juru.. hihi.. sg.2 ni pon boleh tahan famous jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...