04 Mei 2012

COACH Wristlet Sudah Berada Di Genggaman :)


Minggu lepas dapat tau MamaZN menang ;)
Minggu ni dah sampai dah hadiah nya
Alhamdulillah, syukur...



Kecik molek je wristlet ni
Tapi harganya, mak aih!
Boleh tahan mahal gak ek, huhu!
Nak beli sendrik jangan harap la, hehe...


Terima kasih pada penganjur giveaway ~ BabyIbu
Dan juga para penaja yang sudi menaja giveaway tersebut



Seumur hidup (30 tahun)
Tak penah la MamaZN merasa pakai purse harga RM250
Nak-nak plak brand Coach ni
Abes2 paling mahal pun harga RM10
Beli kat uptown, hikhikhik =p



p/s :
Hepi wiken uols!
Esok nak pi Wangsa Maju (again?!! haih!)
Tengok umah sewa, huhu!



12 comments:

MRS. K berkata...

rezeki..........

mama tisya berkata...

best2 wristlet coach dh smp..cun

eima berkata...

tahniah .. syok kan ... klu aku kompom syg nk guna ..hehjehe

mummy_ayu berkata...

wah..dah sampai dah coach dia..best best!!

happy weekend!!

amiey lee berkata...

hihih ayat last tu best ...sama la kta pun beli kat uptown aja...takpun masjed jamek huhuhu

lia berkata...

warna nyer meriah la Nad... suka lak aku tgk...

Nida Mohd berkata...

Tahniah..cantik wrislet tu ;)

wan nurul hezrina berkata...

kira adiah buffdaylah2.hikhik.tapi mmg nurul dah agak nad menang..nama nad banyak naek=)tahniah!

Nigina berkata...

tahniah nad... bertuah betul mummy kita pakai wrislet mahal tue...

AkmaFaizal berkata...

Wah dah dapat dah...bestnye..saye pun tak pernah merasa wrislet memahal cengitu.. :)

Myra Jay berkata...

Kakkkkkk, seyes cantik sangat..
Adoi tergoda jiwa cheq mak... :)

Nieyxzha Hassan berkata...

Bestnye!!^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...