29 Mei 2012

Bro EYRIQAZZ Belanja Makan @IKEA.....

...? (smbg dr tajuk entry =p)
Hikhikhik
Besntye la Bro Eyriqazz nak belanja makan
Nak2 plak makan Ikea meatballs tu
Yummeh, bebeh!

Tapi, tapi, tapi...
Bukan itu sebenarnya ;)
Yang sebenarnya,
Bro Eyriqazz kasik RM10 secara percuma
Pi beli makan sendrik, hakhak!

Alhamdulillah... Rezki
RM10, walaupun nmpk cam sikit
Tapi kalu dikumpul2kan jadik banyak jugak kan? ;)
Nak2 plak, ada yang nak kasik FREE
Bak kata orang2 tua
Rezki jangan ditolak, musuh jangan dicari, hehe

Bro Eyriqazz nak kasi MamaZN RM10
Total yang tepat RM96.55
MamaZN teka RM92, hehe.. (jauh gak tu! =p)
Tapi tu la yang dinamakan rezeki

Moga terus dimurahkan rezeki
Amiinnn...

p/s:
Sedap plak tgk meja penuh dgn mknn tu. Lapar jadiknya! :)
Ada Ikea meatballs tak menahan tu
Aduiiii, bila nak pi makan ni?! ^_^



8 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue tak penah makan ikea meatballs tu..sedap tak...

alyyani berkata...

PEGI IKEA HUSBAND TAK PENAH NAK MENYINGGAH SINI. BILA TAHUN NAK MERASA TAK TAU LA NAD. HUHU.. TP MMG NAMPAK HEAVEN MAKANAN ATAS MEJA ITU :)

lia berkata...

nad, secara jujur.... teringin sgt mkn meatball ikea tu... ramai kata sedap tp bkn Mr Fallah la rajin nak harung sesak kat ikea tu... hu3...

tp mungkin akan gunakan senjata anak kedua dia ni kot wakakaaaa

mummy_ayu berkata...

yum yum...cedapnya...dapat baucar lak tu..lagi cedap..congrats!!

Falsya berkata...

bikin suspen je nad tau..wakakka..bestnye meatball..kite makan sebijik dua je dh cukup tp kalau mok mok makan 12 pun tadahal lagi..hahaha..

Liza Razak berkata...

dah lama saya tak makan meatball ikea ni..teringin pulak nak makan

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

itulah tgk meja penuh dgn makanan ni lapar dibuatnya, menunya sedap pulak tu..

k.eija x pernah lg merasa meatball ikea ni sbb bila g ikea msti penuh jerk tempat duduk..

mama tisya berkata...

best2 rezeki dr eyriqazz...lama tk mkn meatball ikea ngan daim kek...yum222

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...