13 Mei 2012

AEON Member's Day = Jcard Day?

Sebagaimana persoalan yang diutarakan kat SINI oleh
Anje MamaBalqis & Nurul

AEON Member's Day sama tak dengan Jcard Day?


Jawapannya adalah sama
Sebab AEON dah mengambil alih Jusco
So, apa2 pasni memang ada la tertera nama AEON tu

Tapi cam terherot2 mulut nak menyebut AEON Member's Day
Senang lagi sebut Jcard Day, hehe...




Banyak ke yang berjaya dirembat aritu?
Takde la banyak
2helai baju & 3helai jeans Zakwan jek
Memang berbaloi2!!
Dulu MamaZN tak percaya (ENTRY INI) =p


7 comments:

☻UsaGi NaNa☻ berkata...

akk tinggal kt klang ke???

☻UsaGi NaNa☻ berkata...

akk tinggal kt klang ke???

mama tisya berkata...

mmg sama tp rmi yg confuse..tp lg serasi sebut jcard dr aeon member day..hehehe

mamaRIFQY berkata...

kite ni nad..xpernah pon nak merasa jcard day ke aeon ke hape ke..susah la..xde jj kat trg ni ha

mamaRIFQY berkata...

kite ni nad..xpernah pon nak merasa jcard day ke aeon ke hape ke..susah la..xde jj kat trg ni ha

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

o sama ek, TQ nad...pasni kalo nampak aeon member day leh la terjah, sayangnya kat opis kita tak de jusco

wan nurul hezrina berkata...

tq nad=)aahlah nurul lagi suka jj card.nama yang simple.aeon mcm berbelit lidah..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...