17 April 2012

Pregnant | MamaZN Pregnant Lagi..?

Alhamdulillah...
Syukur atas rezki yang Allah telah berikan
Kepada keluarga kami ;)

MamaZN pregnant lagi?
Jangan buat hal... Hahaha!!
Baby Nayli pun baru nak menginjak ke 4 bulan
Rehat2 dulu...
Perit sakit bersalin tak ilang lagi ni, hehe
Bagi Baby Nayli manja2 sket 2-3 tahun
Cam Abang Zack dolu2 ;)

Owh, ini sonogram, Baby Nayli yang empunya! :)

Abes tu sape yang preknen?
Hehehehe...
Aunty Wawa yang preknen
Rezki Aunty Wawa dpt baby cepat
Alhamdulillah
Rezki jangan ditolak ;)

MamaZN dulu tunggu setahun nak dapatkan Abang Zack, huhu!
Tak merancang pun...
Tapi dah rezkinya lambat, kami terima je
Tu pun dah bersyukur sangat2

Tahniah Aunty Wawa & Uncle Najjib!
Take care okeh!

Bertambah anak Mama Yong pasni :)
(kat belah MamaZN, sepupu Zakwan pggl Mama Yong)


p/s:
nape ek ada je 'spesis' yg takleh tgk org lain dpt berita gembira?
lagi dikomen pedas2 ada la..
cuba la jaga hati dan perasaan org lain
susah sgt ke nak doakan yg terbaik, dpt jugak 'spesis' ni pahala...

memang kena byk bersabar la wahai ibu mengandung....
kopipes from status kt FB ;)

16 comments:

syawalsimpsons berkata...

tahniah aunty wawa....geng la kiter...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

nape la ada manusia yang dengki kat orang lain...patutnya doakan yang terbaik kan...tahniah untuk kedua bakal mama & papa...semoga segalanya dipermudahkan...aammiinn....

Sherwieyna Muzzawer berkata...

SALAM KENAL. TAHNIAH UNTUK WAWA..;D

Imaan09 berkata...

tahniahh aunty wawa!!
nk komen yg tulisan merah tu..selagi namanya manusia mmg gtu nad.. kt blog pun, risau sbb ramai je y kena..pd saya klu xbleh nk bg komen menyenangkan, memadai DIAM kan..

lieyalatif berkata...

sonok dengar org preggy nie....tapi sakit perit terase lagi, kite tgu le lagi 2 tahun ke heheehehe.....tapi rindu plak tgk pic scan gitu

ish, sape yg mulut mcm tu yeak....kdg2 mengomen tak pikir dulu....

Sidratul Muntaha berkata...

naper la ade spesis mulut longkang tu?!

lia berkata...

Alhmdlh...

tahniah kat wawa & husband....

musim org peknen skng he3... ko xnak join ke nad?

Salina@IbuAqil berkata...

Tahniah to Untie Wawa & somi..
Rezeki Allah swt tu maha luas dlm brbagai bentuk.. Siapa kita berhak mempertikaikan tiap2 rezeki tu?! Siapa yg duk 'bersuara2 sumbang' tu biakan deme.. Kita doakan yg trbaik supaya Allah swt bkk kan pintu hati deme supaya ada perikemanusiaa sesama hamba Allah.. Insya'allah!! Dik!! Tajuk entry kamu saja je tau bikin gempak akak kat sini.. Hik3!!!! ;p

wan nurul hezrina berkata...

wahhh cepat dpt bby.suker aii..neves td ingat nad yg preggy..bislh nayli.hikhik

eT berkata...

kot nayli nak dapat adik pulak..hehe
tahniah untie wawa n suami...

MamaYatie berkata...

Alhamdulillah...tahniah aunty wawa..semoga bakal ibu ni sehat selalu...

balik taiping, akak pun Mak long jugak...kekee

Falsya berkata...

tanjat gegurl..ingat nad yg pregnant..hahaha..congrats aunty wawa..;)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

tahniah ..tumpang happy...
kalau Nad tadi..memang terkejut besar nie...tapi kalau dah rezeki apa salahnya..hahahaha

mamalieyna berkata...

Tahniah! tumpang happy..lalala... bersepupu baru la zakwan n nayli nnati..

Myra Jay berkata...

Tahniah buat Auty Wawa..

Myra masih lagi menanti dan terus menanti..
2 tahun 3 bulan tetap menunggu perkhabaran gembira ;)

eima berkata...

tahniah bunting plamin la ni kan... heeeeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...