25 April 2012

Pertama Kali...

... buat Baby Nayli
Dan pertama kali jugak buat MamaZN
Selepas melahirkan ;)

Apa dia?


Ikut PapaZN pi maen futsal!
PapaZN biasa main kat Subang SportsPlanet (9pm-10pm)

Banyak kali gak PapaZN ajak ikut skali
Ye la, ksian kat MamaZN asek dok umah jek
Taapiiiii memang MamaZN yang takmo!!
Baek la menjaga anak2 kat umah
Daripada terpaksa menjaga anak2 kat tmpt futsal tu!
Kita dok awasi depa
PapaZN plak syok2 main kat dalam court tu!
Nehi, nehi... =p

Takpe2... MamaZN rela dok umah
Zakwan bleh main menan die
Baby Nayli bleh tido dgn selesa
MamaZN plak
Dapat rehat2, dapat online, dapat tgk tv, hehe...

Eh, sape tgk Versus Jumaat lepas?
Best tak?
Aisey, terlepas sudaaa.... ;(

7 comments:

syawalsimpsons berkata...

tahniah...akhirnyer berjaya jua...

eima berkata...

sejak branak 2 ni mmg tak mo ikut pak diorg main sukan...mls seh

betui dok rumah lagi besh

*∽ IZAN ∽* berkata...

Memang panas duk kat dewan futsal.
Pernah gak bawak danish dania masa depa kecik2 dulu.. tapi errrr.. macam Nad cakap, jaga anak2 kat umah lagik best ekekkekek.

lia berkata...

x tahan p gelanggang futsal sbb panas he3

mama rifQy berkata...

na mmg jarang ikut babaiqy g main futsal..hehehhee..versus? tak tengok sbb rase mcm tak best..hehehhee

lieyalatif berkata...

wah nayli bagi sokongan moral kat papa main futsal yeak hihihi....

tapi betul pun dari ikut, baik dok umah kan ...leh kite golek2 depan tv sambil berkepit ngan si kecik hihihii...tapi sesekali okey kot kan mama...bagi moral support....

Mummy GreenyHouse berkata...

duk umah lebih selesa.. bila dpt kuar kdg2 tgk dunia luar, lega juga..~ :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...