30 April 2012

Pergh! MELELEH....! =P

Masih terbayang2
Masih terkenang2
^___^


Ni namanya Burger KLCC
Harga RM20 kalu tak silap
Ni masa time makan2 free kat Wangsa Maju

Tapi MamaZN dpt FREE! :)
Alhamdulillah, rezeki...

Ada lagi 1 voucher tak redeem lagi
50% diskaun utk Burger KLCC ni kat outlet USJ
Tah bila nak redeem nya, huhu!
Konfem kena beratur panjanggggggggggggggggggggg gak kan? =p

8 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue teringin gak..tapi takut en asbeen tak da kesabaran nak tunggu ja...kikikiki

Nana berkata...

kita g ari sabtu kepas redeem amrul menang
sejam tunggu hehe ok la...xde sampai 3 jam heheee

mama tisya berkata...

dpt diskaun kena bratur pjg gk ke nanti??

juelee berkata...

hehe kita pun dapat yg 50% kat USJ tu, atas nama hubby tapi bila pk nk Q terus masing2 malas nak gi hahah cukup la sekali dpt rasa..

ADEEYA berkata...

Burger bakar? Semalam baru makan,. Hehehee dua jam tunggu :\ baru dapat makan :D

Gieyana berkata...

Sedap ka Nad Burger cmni..kalau Kak G sure ✗ abis..:)

mama_umar_maryam berkata...

sehebat namenye! bile burger ni nk smpi bangiiii

Alycia berkata...

kt bila fikir beratur pnjg tu yg xsanggup huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...