09 April 2012

Hamboi, Sejuknya Dia! :)

Berselimut bagai! :)

Actually Baby Nayli ni sama je pe'el ngan Abang Zack
Takmo pakai selimut
Kengkadang tu tido malam pun takmo berseluar, huhu!

Tapi ni kena paksa!
Sebab dalam kete sejuk ;)
MamaZN snap2 masa balik dr Teluk Intan ke KL





Masa balik dr kampung tu (minggu lepas)
Mula2 ingat nak lalu hi-way
Tapi bila dah sampai kat Changkat Jong
Jammed gilerrrrrrr!!!
Dekat sejam kot tak bergerak!
Kalu gerak sket2 tu bleh la diterima pakai lagi, huhu!
Baby Nayli ngan Abang Zack dah tak keruan dah

Terus patah balik lalu jalan lama (Kuala Selangor)
Wasting time!


9 comments:

eima berkata...

tak mo pakai suar ..hahaha comey betui ...

mmg budak2 jenis tak suka berselimut kot kan

Nigina berkata...

ala comeinya baby nayli.. geram tgk... dia pun dulu macam adam tak suka selimut...

Falsya berkata...

falsya suke tgk baby nayli..comel sgt..geram jer...pinjam leh?..hahahhaa..

mama rifQy berkata...

comel !!! gebuuuu......berselimut.sejuk je nayli??

mama_umar_maryam berkata...

geramm je tgk die hibernasi dlm selimut tuh,hehehe

eB ezrin berkata...

wahhhhhhhhh muker abg zack dier dh kluar :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

comel duduk dalam kain selimut...

ADEEYA berkata...

Alahhh bambamnyee dia! Geramm... :D

MamaYatie berkata...

ololo..tomeinya Nayli..macam main nyorok2 dah...gmbr 3rd tu sejibik abg zack dia...

akak kalo balik taiping musim cuti skolah/raya mmg tak lalu highway plus..ikut guthrie-kuala s'ngor-teluk intan-lumut..tak larat oooo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...