12 April 2012

Good Job Baby Nayli! :)

Salam
Hai kawan2! :)
Cemane cuti semalam? Watpe? Hehe...

Nak citer pasal Baby Nayli ni
Masa ari Selasa aritu (kelmarin)
Baby Nayli dah tunjukkan perkembangan terbaru

Baby Nayli dah mula nak belajar meniarap! :)

Startnya bila Baby Nayli marah2
Sebab MamaZN lambat kasik susu kat dia
Mula la dia bising2 (comey giler suara dia!)
Sambil bising2 tu, badannya ikut meronta2 la

Comey sangat tgk dia pusing sket demi sket
Sebelum meniarap tu
Abang Zack pun kemain lagi bagi sokongan kat Baby Nayli
Dan akhirnya percubaan tersebut ..... BERJAYA! =D


Dalam usia 3 bulan 2 minggu
Baby Nayli dah meniarap


Tapi kejap je
Pastu Baby Nayli dah nanges2
Mintak dipusingkan balik, hahahah!
Lawak giler
Nak meniarap reti, hehe...
Takpe, pelan2 ok! :)

Tersembam trus!
Ksian sangat masa ni, huhu!

Lepas dah percubaan pertama tu
Baby Nayli takde cuba lagi
Practice makes perfect!
Sehari sekali, lama2 pandai la.. kan? ;)


12 comments:

Nadiah Sidek berkata...

good job nayli! :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

good job...syabas nayli...

eima berkata...

jgn jd cam alisha sudah ..sekali je berjaya meniarap waktu umur 4 bulan gitu pastu tak mo dah .. cubaan pun takdak ..dah 5 bulan lebih br die meniarap bebetul .... pastu mls da ... bergolek pun tak mo ..hahaha yg die tau jerit minta tlg ....

eima berkata...

bagus zakwan tlg bg semangat kat adek

Mummy Ayu berkata...

wah..nak meniarap dah..caiyok caiyok Nayli!!

syawalsimpsons berkata...

eye...bebudak ni tak leh di paksakan...tapi baby nayli good job

amiey lee berkata...

wahh tahniah baby nayli....chaiyokkkk2 nnti leh jalan main kejar2 ngan abang zack..bg mama pening mcm aunty hahahaha

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Congrats nayli dh pndai meniarap!! Zara dulu pon pndai tiarap umur 3 buln..zareef lmbt sket umur 4 bulan br nk start bergerak..hehehe..apepon, mmg indah sungguh mengikuti perkembangan anak2 kan..:-)

mamalieyna berkata...

alolo..comeii...hehe..takpe pelan2 eh nayli yg comel~

lieyalatif berkata...

cepat baby nayli nak meniarap....good job gurl!!

lieya dulu mase mia mija cepat gak meniarap...tapi tang dayyan lambat betul....percaye tak 7 bulan baru meniarap...tapi bukan meniarap ajek, pakej terus ngan menyusur, merangkak ngan memanjat....phew!

*∽ IZAN ∽* berkata...

wah gud job gud job! Baby Dhiya dah tiarap tapi kitorg yg tiarapkan pelan pelan ekkekekekek. dia sendiri belum pandai lagi daaa.. kekekek

tapi mmg, kepalanya beratt.. sekejap je dah merengek suh telentangkanbalik!!

kayyana berkata...

comel nye... hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...