23 April 2012

A BIG THANKS YOU! Anda Ceriakan Hari Saya! :D


gmbr digoogle


29 wishes daripada kawan2 blogger di entry ini:
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2012/04/hari-ini-hari-saya.html

2 wishes daripada kawan2 blogger di entry ini:
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2012/04/rawang-burger-bakar-free-insaf.html

4 wishes daripada kawan2 blogger di entry ini:
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2012/04/hadiah-paling-bermakna-kejutan-tak.html

151 birthday wishes thru FB
daripada
sepupu sepapat, kawan2 FB, kawan2 blogger, kawan2 sekolah & sekuliah

2 birthday wishes thru SMS

1 birthday wishes secara personal ;)

Terima Kasih
Saya Sayang Semua..!

^__^


Rasa sangat2 bertuah ada kawan2 seperti kalian! :)
Apa2pun korang memang THE BEST! ;D



p/s:
Saje nak bandingkan dgn yang ini sebenarnya, hehehehe

8 comments:

Noor Izmaliza berkata...

nad disayangi semua org ....

aku guna komen tahun lepas ... hahaha copy paste ... bleh kan ...

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

kawan2 alam maya kadang2 leh jadi lebey rapat kan...

Falsya berkata...

Phewitttt..byk tuh...hehe..

mummy_ayu berkata...

your are most welcome dear!!

mummy_ayu berkata...

u r most welcome dear!!

lia berkata...

sungguh ko rajin ngira nad he3

syawalsimpsons berkata...

terbaik la ramai yang sayang tu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

ada peningkatan wishes kan..hehe

itula mmg sgt bertuah bila mmpunyai kawan2 yg igt pada kita kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...