09 Mac 2012

Zakwan Kena GIGIT! +__+

Tersebut la al kisah
Bebudak 2 orang ni tengah main2
Bleh plak Zakwan kena gigit tiba2!!
Pucat lesi Zakwan dibuatnya!
Ksian MamaZN tengok dia...


Sape GIGIT??!!
Tu.... Yang dok sebelah Zakwan tu yang gigit!
^_~
Tak padan dengan kecik!
Gigit tangan Zakwan sampai berbekas seminggu!
Tak tau apa puncanya
MamaZN tak perasan
Perasan masa dia dah nanges jek



Tapi tu la bebudak 2 orang ni
Bila dah laaaaama tak jumpa
Kemain rindu2an
Tapi bila dah jumpa
Tak sampai 5 minit, mesti ada salah sorang yang nanges!!
Adoi, pening kepala!
Ni baru 2 anak bujang
2 anak dara yang sedang membesar tu belum sampai turn lagi
Hehehehe
Bebudak...

7 comments:

syawalsimpsons berkata...

kikiki...abg zack kena gigit...cian dier...

eima berkata...

huhu klu aku mmg sentap ... tp seb baik la sepupu2 fahim jenis tak geget org .... slalu fahim kena geget ngan mama die je ...


aku tau cam ne berbekas kat tgn wawan tu ... fahim dulu penah kena gigit kat taska ..... smlm mulut pecah kawan nama fahim tolak .... kesian sgt

ade 2 fahim kat taska tu ... my fahim is adib fahim the other one is fahim je .... rasa nk marah mama budak fahim tu je sbb slalu sgt fahim balik ngadu yg budak tu slalu buat die ....

MamaYatie berkata...

kalo dalam umah kami tahu dah sapa kuat menggigit ni...si bongsu tu! pantang bergaduh ngan si tengah...adoyai...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

alahai kesian dia....

lia berkata...

bebudak kan... x terkata apa kalau kena gitu...

noorzie berkata...

alahai, kesian nye wawan hensem ni...mmg tahap umo cmtue suka m'gigit kot kak, kt umah sy tu pn ada pengalaman cmnie smpai skrg anak buah sy tu b'kesan2 blkg ngn tgn dia kna gigit...kekeke~ :)

mama rifQy berkata...

iqy pon pnh kene gigit ngan sepupu die..pompuan lagik..tapi iqy ni tak balas pon..diam je sambil nanges esak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...