14 Mac 2012

Wordless Wednesday : Hong Kong Disneyland!

Hong Kong Disneyland!!
Bestnye kalu dpt jejak ke sana kan?
Sure enjoy!

Tak dpt pegi
Dapat FM pun jadik la
Tu pun dah hepi sesangat dah tu
Apatah lagi kalu dpt pegi kan? Hehe


Pebenda tulisan cina tu kabo?
Tak pulak MamaZN paham hehe
Ada yang bleh tolong translate? ^_^


FM Hong Kong Disneyland
Hadiah Giveaway from Kak Alyyani aka Mrs. Simplicity
Sume2 peserta pun dapat
Syoknye! Baik hati btul puan penganjur ni, hehe
Nanti buat GA lagi ek!
TQ bebanyak tau!
Suke saya sbb dpt tambah koleksi FM kt peti ais tu, hehe

p/s :
Zakwan ditugaskan utk lekat kt peti ais
Setiap kali dpt hadiah FM dr kengkawan, hehe

3 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue susah la letak kat peti ais kat umah tu...ada je yang pecah la patah la..tu pon yang sue beli...seb baik yg org kasi tak jadi camtu..mmmm

alyyani berkata...

sama2 nad! comel2 FM yg ada kat fridge awak tuh. :)

eima berkata...

ok la tu ... bg wawan so tak dak la die trasa sgt nanti yg tak dak hadiah utk die ... biar wawan syok sendrik tgk peti ais tu ... nanti tgk die ingat tu hadiah die kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...