12 Mac 2012

SEDONDON Again! (^_~)

Aritu Cutest Kid Ever dah sedondon
Tu kire 1st time MamaZN pakaikan diorg sedondon
Yang ni plak kali ke-2 MamaZN belikan diorg baju yg sama ;)


Aritu pyjamas gap
Abg Zack saiz 6T, Baby Nayli saiz 2T
Saiz kali ni pun sama
Bezanya
Kali ni MamaZN belikan baju santai2
^_^

Suka, suka, suka...!

Okeh, aunty2 sekalian!
Bleh sambung work ye :)

12 comments:

CaDLyNN berkata...

ala tomeynye

amiey lee berkata...

nad hahaha samala mcm emy suka beli baju sama..pastu kalau nak kuar pun suka bg pakai kaler sama

MamaYatie berkata...

comey....
tumpang kecik ni la boleh sama2 baju,dah besor cket nnt depa tak mo dah..masing2 pandai pilih sendiri..huhu

mama leen berkata...

cute.. jemput join contest saya ye.. tq

http://mamaaleen.blogspot.com/2012/03/contest-my-feveret-food.html

mama leen berkata...

jemput join contest ye

tq

http://mamaaleen.blogspot.com/2012/03/contest-my-feveret-food.html

ch@ berkata...

comelsss. auni dgn adli ada warna biru. hahaaa. geram betul dgn baby nayli tu. haish!

mama rifQy berkata...

wah bile na leh pakaikan iqy ngan baju same ngan adik die ni!!!!!!! xde rezeki lagi la nad

ADEEYA berkata...

Hihihi rambut baby Nayli dah nak sama dengan Abang Zack dia. :)

ummiaqeef berkata...

wah, sedondon dengan adik.. muka sama..rambut sama..baju sama..hehehe

eima berkata...

alahai sweetnye ...semangat2 beli baju anak2

wan nurul hezrina berkata...

nayli yang sangat semangat!suka tgk.baju kuning sangat sesuai=)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

suka jugak..

k.eija setakat ni baru ada 3 helai baju zaquan & ziqry yg sedondon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...