01 Mac 2012

Posing2 AdekBradek ;)

Sejuk je mata memandang
Hati pun rasa sayu jek, bila tengok depa ni
Yela, tak sangka
Tomboi2 masa skool dulu, dah ada anak 2 pun skarang!
(Tomboi tau! Jangan tak caye, haha!)
Syukur Alhamdulillah...


Comey Zakwan teleng2 kepala gini, hehe



Abang Zack tak larat nak pegang lama2
Sebab
Makin lama Baby Nayli bersandar kat Abang Zack
Makin melurut ke bawah si Baby Nayli dibuatnya
Hehehe
Lawak!


p/s :
nak menitis plak air mata tgk gmbr depa ni
moga dikurniakan umur yg panjang
supaya dpt tgk depa membesar dan berjaya

13 comments:

syawalsimpsons berkata...

suke gak ngan gambo wawan teleng tu..sweet jaa..insyallah boleh jaga N tengok dorang sampai besar./...

Bionic women berkata...

alahai tembamnya nayli..geram nengoknya...
abang wawan yg penyayang..hehe

Lily@MamaZaraZareef berkata...

sweetnye aksi zakwan ngan adik..=)..rindu nk tgk zara posing peluk2 adik mcm nih..sejak adik dh besar susah btol nk amik gmbar diorang berdua..huuu

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

abg zack memang abang yang baik...

eima berkata...

adek sama ssama besar abg dah ..hehehe comey 2 anak2 kite tuh kan...

mamalieyna berkata...

sweet..tp kalau tenung lama2 mmg rasa sebak semacam jer..kan2x..

*uiik tomboi kah?..hehe~

mama_umar_maryam berkata...

alolo kiutt..perut adek boolatt,suke!

ADEEYA berkata...

Ehehee adik bambam sgt tu abg zack tk larat nk angkat hehe :)))

ibu MZW @ farah idayu berkata...

bambam nya nayli...geram betul...hehe~!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

mmg comey posing adekbradek ni..
nayli semangat sungguh, abgnnye nmpk kecik pulak dah..

itu la kan bila tgk anak2 kita mesra sesama diorang..sejuk rasa hati, sebak pun ada sbb mcm x percaya jerk dah ada anak 2 kan..

Em's Family berkata...

untung u sekejap je dah ade dua anak.. i kadang2 sedih jugak sebab lambat benor emir nak dapat adik.. tapi.. mungkin rezeki i tempat lain..

MamaYatie berkata...

wah...abg z dah pandai pegang adik..boleh la tolong mama ni..hihi

kayyana berkata...

zakwan nampak abg yg penyayang.. nayli? nayli kuss semangat.... rileks je dok kt abg die

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...