26 Mac 2012

OoOoo| Musim POLKA DOT! |ooOoO

Sekarang memang trend kot ek
Pokedot-pokedot ni, hehe
Sampaikan makanan pun ada pokedot ~ Apam Polka Dot

Baby Nayli pun tak ketinggalan
Nanti kang kata tak mengikut peredaran fesyen plak
Wakaka! Berangan la MamaZN ni! :P

Tapi tu la...
Bila tgk2 balik baju Baby Nayli
Memang byk pokedot rupenya!
Ada la dalam 8-10 helai! Huhu!
Tak perasan! Balik umah, baru perasan...

Romper pokedot

Jumpsuit pokedot

Dress pokedot!


MamaZN pun minat pokedot plak skrg ni
Kain baju raya pun ada sepasang yg pokedot ;)
Sedondon ngan Baby Nayli, hehe


Kawan2 suka tak pokedot2 ni..?
Pokedot tau! bukan pokemon, haha!

15 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue baru nak berjinak-jinak...boleh tak..kikikiki

mummy_ayu berkata...

ah ah..musim polkadot sekarang nie..plus memang comel...

Zue AnnaLeeya berkata...

mmg trend skrg nad...
mmg geram tgk baju polka dot neh...
nak2 lg romper polka dot...
tingin nak beli, tp tggu beby kuar dlu...
sbb tak tau boboy or gegirl...
klu boboy kan, tak sesuai plak nak pakai polka dot ni kan???? hehehe....

Wanita Mutalib berkata...

iya. mmg tgh trend. mak pun tgh gila kumpul baju polka dot Q. tp tgh gila cari dress hahahah. :p

kemma berkata...

haha..pokemon...best nye soping baju baby gegirl..

farhana shamsuddin berkata...

sy pun suke polka dot

Salina@IbuAqil berkata...

Alolololo!!
Comelnya..
Sangat2 comel..
Kita yg mak budak ni pon kalo pakai polka dot cantik jgk kn..
Hik3!!!

kayyana berkata...

polko dot ni sesuai utk gegurl je kan.. hehehe.. mmg comel la gegurl pakai polkodot nih.. hehehehe

sue zainun berkata...

yesss polkadot kembali menguasai...comel sangat..alahaiii..rasa nak datang tgk Nayli, nak cium2 pipi tuh..

Nana berkata...

suke! mmg suke corak polkadot
mmg nk kumpul bj krg polkadot skang ni

Qaseh Suhaida berkata...

comeyyy baby nayli dgn pokadot...geramm tau nak cubit2 pipi dia

mama rifQy berkata...

suke jugak! tapi xde la kumpul baju.suke nengok orang pakai!heheheh

MamaYatie berkata...

suka jugak..mmg tengah plan nak cari kain pasang polkadot ni.hihi

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Haah mmg trend polkadot skrg ni,

k.eija baru ada sepasang jerk baju kurung polkadot..

kalau baju ikut trend ni x pyh simpan byk2 sgt sbb nnti x lama lg trend baru pulak keluar..

wah 8-10 helai koleksi baju polkadot baby nayli..byk gak tu..berkenan la jumpsuit polkadot baby nayli tu..

eima berkata...

puas cari polka dot hijau utk bj raya sedondon ngan alisha tp tak jumpa....huaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...