28 Mac 2012

Mengekek Baby Nayli Dibuatnya..! =D

Lepas check-out dari Gold Coast Morib
Perut pun berkeroncong mintak diisi
Jenuh la mencari kedai makan, huhu!
Akhirnya kami stop kejap kat Restoran Barakah, Bukit Changgang
Pekena nasi campur



Sementara MamaZN makan
Zakwan volunteer nak jaga Baby Nayli
Zakwan nyanyi lagu
'Papa ku pulang dari kota...'
Mengekek Baby Nayli gelak
Tak tau la tu gelak suke ke gelak perli
Hahaaha!
Hope, gelak suka la abang Zack hiburkan hati die, hehe



Ada masa Zakwan ni sangat la boleh diharap
Tapi kadang2 tu...
Perangainya Ya Allah!
Tak tau nak kata cemana
Geram sungguh!
Nak2 kalu Zakwan tak tido petang
Pastu perangainya sangat menjadik2

Kami perasan
Zakwan jadik camtu sbb nakkan perhatian
Kengkadang terlebih kat Baby Nayli
Tapi tak bermakna Zakwan dipinggirkan
Dia jek rasa gitu, huhu!

Cemane nak buat ni...?
Fenin, fenin!

16 comments:

eima berkata...

fahim dulu gitu gak ... tp bila slalu2 ckp yg mama syg sama rata je ... klu abg bising adek nangis ..mama dah tak leh nk main ngan abg ... pastu fahim pun ok sikit2 lama die paham ... cam wawan layan adek die bila mama buat keja ...hehehe

abg zack berpotensi jd abg yg terbaik ....

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

seronok dua beradik tue main ye...

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ala2...baik nye abg jaga adikk...gudboy!

*azni* berkata...

sama la dgn anak saya..stress mak bila si abang yang lebih2 ngada drp adik..

amiey lee berkata...

ye la nad..dulu sarah gitu la..buat perangai...

tapi lama2 dia ok..jgn risau k...

p/s; skrg ni budak2 berdua tu la yang kecohkan satu umah..hahahaha

wahh header sudah tukar

syawalsimpsons berkata...

sweetnyer zakwan jaga baby nayli ni

Nad @ MamaZakwan berkata...

@eima

insya-Allah eima...
harap2nye camtu la..
thanks ek sbb byk kasik nasehat ;)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah

tak sabar nak tgk farisyah jaga adik :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@~diAhOntHeblOg~

ooo, ada masa2nya diah..jgn terpedaya :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@*azni*

tu la..dgn manjannya lagi, ngada2 nya lagi..
kengkadang geram sangat2 kadang2 kesian pun ada

Nad @ MamaZakwan berkata...

@amiey lee

thanks amiey..
harap2nya gitu la..
haha, header tukar sudaa :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@syawalsimpsons
sweet cam cik sue jugak :)

mamalieyna berkata...

hikhik..comel aksi adikabg ni..sweet~

huuu..samalah nad, arif skrg ni pun msh camtu..belum boleh terima kenyataan sepenuhnya lg..berkongsi kasihsayang..kt rumah pengasuh pun sama...ambil masa yg pnjg kot diorang nak normal..alahai..~ sabar jerlah~

Nad @ MamaZakwan berkata...

@mamalieyna

tu la..harap2nya diorg dpt la terima nnt
tp amik masa sket la
kite la plak yg kene byk bersabar

Myra Jay berkata...

Sama cam anak menakan myra-Firas, umur baru 2 tahun dah dapat adik, tengok si adik menyusu dengan Umi dia, dia pun nak dok sama2 gak, dah la Umi dia sakit bersalin tak abes lagi.. :)

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Myra Jay
anak menakan tu lagi kecik
lagi kesian kt die, huhu!
sama cam sepupu zakwan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...