05 Mac 2012

MELARAM Dengan Yang BARU ;)

Alhamdulillah
Selamat sampai dah
Dah selamat belek2 pun
Nak pindahkan segala macam kad
Dan duit yang tak seberapa tu jek yang belum, hehe
Sayang plak rase nak guna! :)
Sebab cantek sangat!
Dah la kaler feveret plak tu! ~ MERAH!


Actually ni hadiah menang contest
TQ Cat! Sangat2 hepi dengan hadiah ni
Sebab memang ada terniat nak beli yang baru
Nak gantikan yang lama
Tapi tu la...
Baru pasang niat jek la, hehe



;)

8 comments:

Alycia berkata...

amboi... merahnya makngah hehe.. tapi cantik lah nad.. bestkan dpt benda baru dan free hehe..

nad, mmg betul.. pb boleh mmbykkan susu dan susu mnjadi lebih berkhasiat... bc entry ni..

http://myalycia.blogspot.com/2011/04/premium-beautiful-sesuai-untuk-ibu-yg.html

kalau mcm jln2 susah nk pakai long bra, skrg pb dah kluarkan short bra jgk.. sesuai utk ibu yg bf & pregnen...

tq ;)

Nana berkata...

Cantik nye menarik corak dia

~diAhOntHeblOg~ berkata...

merah mak ngah!

mama rifQy berkata...

tanteknye !!

eima berkata...

tah niah ... tahniah.... mmg cantek tp aku tak dak purse ... hehehe

Imaan09 berkata...

canteknya Nad..tahniah!

*azni* berkata...

comel la kaler dia..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Tahniah nad, mmg cantik pun wallet tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...