05 Mac 2012

Masak2 | MI HAILAM Resipi Blogger Duta Makan2 ;)

Kawan2 baru lepas makan kan?
Okeh, bleh la tempek gmbr makanan
Hehehehe

MI HAILAM uols! ^_^
Jemput tengok gambar, hehe...
Resipi amik dr MamaTisya
TQ sebab kongsi resipi!

Masa baca kat blog MamaTisya
Tengok macam senang jek
Tengok gambar pun dah macam lazat
Tu yang MamaZN pk2
Bahan2 cukup ke tak...?
Rasa2 macam cukup
Sekali bile dah start masak, rupa2nya 1 bahan nan ado!
Tak letak tepung jagung sbb takde
Taram jek la...
Janji ada rupa n rasa, hehe
Lagipun tepung jagung tu utk pekatkan kuah kan? =p

Mangkuk comot!
Awal2 dah fail jadik calon masterchef haha!


Adeyh...
Terbayang2 kesedapan mi hailam buatan sendrik ni, haha!

Untuk pengetahuan kawan2 sekalian
MamaZN tak penah makan mi hailan ni
Apatah lagi nak masak2
Rupa2nya PapaZN pun sama daaa... Haha!

4 comments:

~diAhOntHeblOg~ berkata...

wahh sedap nmpak ghupenye tu...hanto la sini gak..walaupon da makan tetap lapo lagi..hahahahah

eima berkata...

aku pun tak penah gak ... betui ke org kate klu kitebf tak leh mkn mee nanti anak mudah demam .... mee tu kan tepung je kan ... lain la mkn mende sejuk betui dak ..pepandai je kakak opis aku ...mencik bajet bagus la die tu

amiey lee berkata...

waduhhh sedapppp nye...mesti try gak nih kalau ada kesempatan

mama rifQy berkata...

mi hailam!! kite pon xpernah try.apatah lagi nak buta! tapi nampak kak amy buat tuh cam menarek je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...