22 Mac 2012

Mama Ni Pokpekpokpek Je!

Citer pasal Zakwan lagi
Anak bujang sorang ni memang macam2 ragam
Macam2 kerenah, macam2 keletah
Nak melayan dia sembang pun 1 hal gak, hehe


Budak2...
Buat sepah, bising masa baby tido, takmo dengar kata
Tu sume memang lumrah la kot kan?
Kebanyakan mommies akan merasainya
MamaZN ni pun bukan la penyabar bebeno
Kengkadang tu naik shekh jugak, haha!
Memang pagi2 akan ada sessi latihan vokal bukan sekadar rupa la!
Dah ditegah sekali
Takmo dengar
Ditegah 2 kali
Takmo jugak...
Last2, dengan kelantangan suara & se'das' di kaki
Baru mengikut arahan
Tu pun dengan pergerakan yang sangaaaaaaaat slow!
Masa ni memang akan ada la
Pokpekpokpekpokpekpokpekpokpek dari MamaZN pada Zakwan!!!

Pastu
Bila PapaZN balik dr keje
Zakwan ni pun mengadu la (kuat mengadu budak ni!)
'Papa, Mama ni... Pokpekpokpek je kat saya'
Haih...!

Sekali tu
Kami ada la tengok drama kat tv sesama
Ada la scene part mak marah anaknya, pokpekpokpek...
Bleh plak Zakwan sound
'Mama, Mama! Macam Mama la..!'
Ceh! Hampeh jek Zakwan ni, haha!

Mama pokpekpokpek
Untuk kebaikan kamu jugak, Zakwan... ;)

10 comments:

UmmiQusyairi berkata...

heheh,, chumel la abg zack.. biasa la kak nama pun budak..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

pandai kecik2 pun dah pandai ye...cakap mama potpetpot pet

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

pandai kecik2 pun dah pandai ye...cakap mama potpetpot pet

Falsya berkata...

hahahaha..kelakar keletah zakwan nie..

Nana berkata...

hahahahhahah lawak gile
damia plak kan dia xsuke kita tanya dia mcm2 soklan
malas la mia nak jawab mama ni banyak soal la dah jangan tanya lg

mummy_ayu berkata...

ha ha ha..boleh plak zakwan kata mama pok pek pok pek...

Ayu selalu cakap kat Ian & Iris..Mummy marah or bising2 sbb sayang, kalu tak sayang..buat dek jer..
kan?

syawalsimpsons berkata...

bijak benar zakwan ni..

kayyana berkata...

hahahah.. zakwan dah boring kot dgr mama die dok bebel bebel

sue zainun berkata...

hahaha kelakar la zakwan ni..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Hahaha..Zakwan..Zakwan,

Zaquan pun sama suka ngadu ngan Papa dia kalau kita marah dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...