12 Mac 2012

Hanya Untukmu ~ Abang Zack ;)

Aritu Zakwan bagitau dalam keadaan yang sedih hiba
Yang mainan kesayangan dia ~ Lightning Mc Queen ilang!
MamaZN ksian tgk Zakwan
Walaupun banyak lagi mainan lain
Tapi itu la satu2 nya mainan yang Zakwan bawak pi mana2
Mandi, makan, tido, jenjalan...

Berat hati MamaZN sebenarnya nak gantikan yg baru
Sebab tau2 je la
Mainan tu kan mahal!
Tapi tu la kan...
Sayangkan anak punya pasal
MamaZN turutkan jugak la kata hati ni, huhu!
MamaZN tak bgtau kat Zakwan
Saje nak kasi surprise! :)

Suka tengok Zakwan hepi
Tenang rasa hati ;)

Masa ni sebenarnya Zakwan terkejut!
Dan mata macam dah berair
Tapi dia cover
Tak sempat nak snap! =p

Semangat nak membukak!
Takmo orang lain tolong
Nak buat sendrik ;)

Zakwan,
Jaga bebaik tau!
Takmo ilang2 lagi
Mama sayang Zakwan
Zakwan pun sayang Mama kn?
Kalu sayang Mama, jangan buat Mama cair lagi, huhu!
Nanti abes duit Mama beli mainan jek, haha! =p

8 comments:

Falsya berkata...

Suke zakwan dpt replacement toy..;)

amiey lee berkata...

nad so sweetttt

eima berkata...

fahim tak penah ade fav cam zakwan ... alahai sweet nye siap nk nangis lagi ...

wan nurul hezrina berkata...

minat btul wawan kat keta merah2=)esok2 dah besar kene belikan mama keta merah sbb msa kecik2 mama gigih mencarikkan keta yang ilang.

Salina@IbuAqil berkata...

Huh!!
Akak tetiba terfikir..
Kalo katalah si Atan "kambing itam" Aqil tu ilang..
Jenuh akak!!
Mana nak cr ganti..
X kan nak order dr Kak Lela kita tu lg..
Jauh nun dari sana..
Ayarkkkk!!
Jgn ler hilang.. ;)

ADEEYA berkata...

Alahaiii Zakwan. :)

CaDLyNN berkata...

alolo...bersungguh die bukak sendiri..jgn bg ilg lagi ye zakwan..

mama rifQy berkata...

wallaaaaaaa...best jd zakwan kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...