29 Mac 2012

GO-KARTING | Hadiah Besday PapaZN

Besday PapaZN bulan 6
Tapi 3 bulan awal dah mintak hadiah besday!
Melampau tak? Haha!
Bagi MamaZN tak kot
Hehehee...
Kata sayang, apa saja kuturutkan jua ^_~

~ GO-KARTING ~

Beli kat Groupon kat SINI


Nape kasik awal2?
Takde la, deal ni dalam masa beberapa hari je pun kan?
Kang dah expired, tah bile ada lagi
Tu yang MamaZN beli awal2
Lagipun atas persetujuan PapaZN jugak
Dibuatnya PapaZN tak suka, tak ke naya?!
Takmo buat surprise2
PapaZN tak suka surprise2, nanti MamaZN kene marah balik!

Harga biasa RM240 sejam
Boleh dikatakan MAHAL jugak!
(Pada orang lain kami tak pasti)
Tapi disebabkan ada offer sampai 67%
Dapat la RM80
(tu pun masih terasa mahal!)
Lagipun bukan selalu
Saje nak kasik PapaZN merasa benda yang dia sangat2 teringin nak buat
Lepas ni memang takde merasanya der...
Sekali cukup suda....
Nak merasa, bayo sendrik RM240 utk sejam, haha!

Hadiah besday PapaZN tahun ni mmg lain dr yg lain
Takde wallet / perfume / jam tangan / makan2
^_^


p/s:
Besday MamaZN bulan depan
Tapi PapaZN dah dpt adiah dulu, huhu! Camno?
Tengah dok memikir lagi nak mintak apa
^_^

14 comments:

MrS. F!zA berkata...

hadiah lain dr lain ni! hehehe

syawalsimpsons berkata...

sesekali untuk suami tersayang kan....mesti papaZN suke tu...

Falsya berkata...

mmg jarang lelaki mintak hadiah go kart nie tau..first time dgr..hehe..tp mmg mahal tau nad..nasib baik ade discount..;)

Zue AnnaLeeya berkata...

lain dari yg lain ni nad....
tp okeyla tgh murah kan???
klu 240 sejam mak aihh mahal sgt... huhu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

hehe..mmg lain dari yg lain hadiahnya..tp menarik..
btol tu jnji kita bg apa yg dia minat kan..msti PapaZN suka..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

wah hadiah lain pada yang lain....bestnya

Nad @ MamaZakwan berkata...

@MrS. F!zA
atas permintaan tuan punya bdan no fiza, huhu!

Nad @ MamaZakwan berkata...

@syawalsimpsons

kompem2 la die suka sue
die yg mintak, uwaa..!

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Falsya
sbb mahal la takde yg nak kasik as present kot, hehe
naseb baek ada kt groupon ni
kalu idak, jgn harap =p

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Zue AnnaLeeya

mahal kak weyh..!
baek beli baju anak2
raya nak dekat ni, haha!

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY

kalu kasik menda yg die tak suka
rasa rugi jugak kan kak..
kang membazir jek

Nad @ MamaZakwan berkata...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
best cikjue
tp anak2
mak kene jaga
uwaa!! =p

Nana berkata...

menarik adiah ni eeheh
kita xpenah naik gokart

Nad @ MamaZakwan berkata...

@Nana

kite pun tak penah naik, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...