08 Mac 2012

CUCU - CUCU Atok & Nenek ;)

Saje nak introduce :)
Alang2 dah ada gambar dorang ni, hehe
Kebetulan plak dapat amik gmbr cukup 4 orang
Masa balik kampung baru2 ni
Kalu tak, memang payah!
Sorang nak main, sorang nak minum susu
Sorang nak ibu, sorang lagi tido!
Macam2 kerenah!
Tu blum masuk bab gaduh2 manja lagi
Bebudak.....


[1] Zakwan Afif Najmi Noor Zaini ~ 4.10.2008
[2] Muhammad Adib Rayyan Faizul Nizam ~ 18.12.2009
[3] Nur Aeisya Humaira Faizul Nizam ~ 12.6.2011
[4] Nayli Az Zahraa Noor Zaini ~ 25.12.2011

Baby Maira & Baby Nayli sebaya
Beza 6 bulan ;)

MamaZN dah ada sepasang
Aunty Yaya pun dah ada sepasang
Pasni tunggu turn Aunty Wawa plak la, hehe
Dah hanimun ke Krabi bulan 2 aritu
Bulan 5 hanimun ke China plak ;)
Best, best
Moga dapat baby cepat2, hikhik!

4 comments:

eima berkata...

comey2 cucu2 atok ni kan ...

Lily@MamaZaraZareef berkata...

dua pasang dah cucu2 atok nenek yek..syoknye..sume pon comel2 belaka..hihihi

btw nad, soriiiii sgt2 lupe nk bgtau baju n hadiah zareef dh smpai arituh..konon nk wat entry psl beli bj n dapat hadiah tu tp tk menyempat2.. terus terime kasih pon lupe nk cakap..huhuhuhu..thanx byk2 tau bg zareef pool tuh..klu perasan pool tu ada jek terselit dlm gmbar zareef ngan hadiah2 die tuh..^__^

Salina@IbuAqil berkata...

Semua comel2.. ;)
Abg Zack cucu sulung erk.. ;)

kayyana berkata...

alamak zakwan.. kepala nayli tu dah senget... hehehehe.. cucu cucu pengikat kasih syg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...