19 Mac 2012

Buka Peti Ais Sambil TERSENYUM Sebab...

... sebab ada gmbr yang disayangi di situ ;)

Alhamdulillah
Minggu lepas selamat sampai dah
Photo magnet yang MamaZN order from Milkadeal


Penuh dah pintu peti ais, hehehe
Rasa seronok plak
Sebab nampak ceria berwarna warni ;)

Sebelum MamaZN berblog
Pintu peti ais kat umah mmg kosong jek
Takde apa2 yang melekat pun
Tapi disebabkan kawan2 blog la
MamaZN terpengaruh dgn FM-FM ni
Pegi mana2 mesti nak cari FM
Kawan2 @ famili gi mana2 pun kirim FM
Mekaseh kawan2!
Sebab korang telah menceria dan mewarna warnikan hidup saya! ^_^


p/s :
Peti ais ni baru jek bertukar awal tahun haritu
Tapi dah tak muat dah nak letak FM lagi
Camno ni PapaZN?
Kena tukar peti ais yang ada 2 pintu cam pintu lemari tu kot!
Wakaka! ^_^

11 comments:

ADEEYA berkata...

Okay photo magnet tu lawa..

♥cikmOt♥ berkata...

huhuhu...beli la papan khas tuk letak fm cam kat kedai tu...ihikss...

mama tisya berkata...

penuh dh...eh 5je ke photomagnet tu...bkn 6 ke?

~diAhOntHeblOg~ berkata...

best kannn...nk penuhkan smpai bwh..haha

syawalsimpsons berkata...

sue tak leh letak kat umah tu...letak kat tempat sue jaa..kat umah elok beli aritu..boleh pulak patah...geram jaa...sape tah yang ganas bukak peti ais pon tak tau la...

mummy_ayu berkata...

sama ngan Ayu..dulu takde la kisah sgt pun..sejak berblog nie..makin seronok la kumpul FM...

mamalieyna berkata...

waah menarik! camni, mau sehari berpuluh2 kali men bukak tutup peti ais..hee~

psst Nad, TQ sooooooooo much~ dh dapat today..suke sangat! cayang nad...muaaah~ hee~

Falsya berkata...

cantek2..suke nengok..very colorful..hehe..

lia berkata...

teringin nak wat pm tu tp x de gmbr aku nak letak sbb x reti pilih wakakaaaa

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

btol2 pegi mana2 pun msti nak cari FM kan, samala kita dah jadi pengumpul FM tegar skrg ni..

mmg comel sgt FM gambar anak2 n family tu..

mama rifQy berkata...

wowwwww..banyak FM die!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...