02 Mac 2012

Betoi Ka..? ^_~

Betoi ka..?

MamaZN share dari kawan yang share kat FB ;)

Nak kena tanya PapaZN ni
Hehehe


11 comments:

syawalsimpsons berkata...

kalo betoi..kena bekerja keras la ni...(sue pon sama yang keding ni...kena demokkk sikit..kikikikiki/)

amiey lee berkata...

hehee kna rajin2 la g wat senamrobik hahhahaa

airis naufal berkata...

wahhh.. kene diet ni...kikiki

lia berkata...

ha3 Mr Fallah kata dia bahagia jer dgn aku wpon aku gomoks wakakaaaaa

mamalieyna berkata...

aduyai..cabaran tul buat isteri2 berisi sket ni..ngee~ =P

♥ Elin ♥ berkata...

yup mmg betul tuh..
kite kena serve suami kite yg best2...segala lelemak yg degil haruslah disingkirkan.

dan mana2 lelaki mmg suke tengok perempuan cantik..jd kite isteri kena main peranan :)

MamaYatie berkata...

mak aihh...scary ni..kena keja kuat lagi nih...
psstt..tak nak join kelas senamrobik BSP? tiap2 Jumaat malam..hehe

~aYu~ berkata...

hehe.. betul ke ni? sy taye hubby saya dia cakap ok je dgn bdn dan perut yg muncit ni.. ahaha..

wan nurul hezrina berkata...

kena g carik ikhtiar nak kurus nie.hehehe

kayyana berkata...

erm.. ramping tukan cantik kak.. perempuan lagi ramai dr lelaki so bini bini kene nampak mcm anak dara kalau nak rumahtangga bahagia.. ada btulnye kot

Mama Ukail berkata...

dah terlebih ramping..nak beso skit.hahahaaa.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...