29 Februari 2012

Wordless Wednesday : Port Tiarap Terbaik ^_~

Kalu Baby Nayli asek nanges2 jek
MamaZN dukung, pujuk2 pun tak leh blah
Letak je la atas perut PapaZN
Hehehe
Kompem senyap! =P




Anak Papa ni..
Lagi manja ngan Papa
Nak susu, pandai plak carik Mama ;)

Abang Zack plak asek nak ngan Mama jek
Tapi kalu Papa pi kedai...
Trus tinggalkan Mama sbb nak ikut Papa

Anak, anak... ^_^

11 comments:

sue zainun berkata...

hehehe samalah ngan sue pon..:)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

pipi nayli..tak sanggup nak tengok....boyot kebawah...

ADEEYA berkata...

Haha ! :)

*∽ IZAN ∽* berkata...

tembammmnyer Nayli...!!!!! semangattt..!! ahaha.. sama macam Danish dulu kecik2 mcm tu la port nyerr.. paling senang nak lena.. jenuh sampai 3 tahun nak melepak kat port tu.. sesak napas papanya menahan beratt kekekekek

Nadiah Sidek berkata...

syoknya dia landing atas papa dia ye :D

CatlinaFly berkata...

hehehe cumel...nayli dah bpe bulan nad

eima berkata...

dedua anak aku nampak nye berat ke aku je ...

gamaknye empuk ko peyut papanz tu

~diAhOntHeblOg~ berkata...

hahaha..cutenye la nayli ni...geram nye tgk..leh lak duk diam2 atas pyut papa die.. hikhik

kayyana berkata...

kus semangat pipi die.. cubit sikit

mamalieyna berkata...

hehe..samalah cam Hakeem nak nangis time berbaring kan, terus letak ats perut, diam la dia..Hakeem anak mama..lalala..hehe~

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

hehehe..baik pnyer landing..anak manja papa rupenye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...