22 Februari 2012

Wordless Wednesday : LEGA | Lega La Sangat...

Lega...
Sapa yang lega?
PapaZN la lega
Sbb takyah susah2 nak enjutkan Baby Nayli
Sbb dah ada menda alah atas buai tu
Pakai letrik je...
Takyah penat2 enjutkan Baby Nayli

Hamboi..!
Cam tau2 nak amik gmbr, trus senyum tu..! :)

Tak Lega...
Tunggu la nanti kalu berjalan ke rumah org
Atau pi mana2
Mana nak ngangkut plak buaian ni
Adeyh!


Jom cuci-cuci mata kat sini :
http://papamamazakwan.blogspot.com

Let go murah2 je...
Mana tau kalau2 ada yang berkenan di hati
^_~

22 comments:

sueshe berkata...

hahaha..betul 2..klu bb da bese berenjut tetibe buai berenti konfom terbangun..da terjadi kat bb sy dulu.. sib bek g mana2 xbuat hal..huhu

Aya Ariel berkata...

kalo nak berjalan susah lah kalo dah biasa ngan buian..hihi

♥ Elin ♥ berkata...

habis lahh.....nak kemana2 mmg payah lah mcm nih.. :)
kena mengangkut ler.. ;p

Mama Balqis BPB berkata...

beli kat mana benda alah tu?brapa rm?

mamalieyna berkata...

hikhik..pose terbaik la nayli, senyum plak die ye..

waah cam nk beli jgk je benda alah ats buai tu..ihiks..jenuh nak enjut..tp next week dh antar umah pengasuh la..mmg berbuai kt sana..herm..

itulah bila diajar berbuai ni, ssh nk kemana2 nnti kan..hu~

mummy_ayu berkata...

ala tomeinya....Ian & Iris pun tido buaian gak dulu tapi takde la sampai beli yg letrik ni...

sue zainun berkata...

hehe lena la Nayli tido

syawalsimpsons berkata...

mmg betoi2 sinyum tu..kikikikiki....

Puteri Satu berkata...

memang mudah sikit.. tapi naufal masa mula2 beli mesin tu.. dia cam tak lena tido.. agaknye enjut dia tu lain dengan enjut guna tangan..cam di awangan kot..hiks..tapi lelama ok daah...

Cute Mum berkata...

boleh jer pakai buai, tapi hadkan lah..
bila dah tido terus tak berenjut..
malam jangan biasakan dalam buai..
taklah nak kemana kena angkut..
sebab dania pon pakai buai kalo kat rumah nenek time uyun kerja. tapi balik rumah tak pakai buai pon.. so taklah susah kalo nak g jalan2..

Falsya berkata...

senang sebenarnye enjut elektrik nie..boleh wat kerja lain sementara anak tido..hehehe..

Nigina berkata...

hehehhe senyum nayli tu yg tak tahan tu hehehehhe

eima berkata...

pesal pakai buai nayli pyh tido ke nad ?? cam fahim dulu mmg susah bila nk berjalan ...pegi memana pun berbuai ... hotel ke blk kg ke ...alahai pyh sungguh... that y alisha gigih mama ajar tido bertepuk ....

fahim dulu pakai buai lektrik gitu la cuma brand solar warna kelabu ...

tp baby breastfeed senang nk tido kan ...cuma sumbat nenen pastu lena kan ....

Zue AnnaLeeya berkata...

haishhhh... klu dah bese berenjut nih, nnti klu pi jln2, nayli nak berenjut jgk, susahla.... huhu...

comei tuh senyum jerk... hehee

eT berkata...

tu la kan...bila dah bese berenjut nnti bila jalan2 1hal plak nk carik buai...
tp kalo kt umah ada buai ni mmg saaaannngggaaattttt lega...hehehe

amiey lee berkata...

Hee cuteee alahai klu sarah n ashraf tk mau berendui pun..huhu

ADEEYA berkata...

Huu besarnya ni kalau nak angkut g jalan2 :|

amaniammar berkata...

MamaZN

sama le dgn buai letrik sy..huhukk..dulu zaman ank kecik cm tu le kena bwa skali..terutama blik kg..klu umh org x dduk lama...bdk sng tido dlm keta...

tip tuk elak ank jtuh dlm buai:
make sure beli kain buai yang da cover kepala (btk segitiga).dan sms bb dlm buai bah hujung belah kaki tarik sket kain buai sangkut pd hujung palang bebtk 'u'..(leh fhm x) coz bila bdk bsar sket kdg tidur meniarap dlm tu tkt jatuh sy buat skill cm tu..berkesan jg..kurang rsau sket..

sekian

kayyana berkata...

wah baby nayli tersenyum.. comelnyer.. tak nampak leher dah die.. semangat tol

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

hehehe..chumell sgt nayli tersenyumm

anak k.eija dua2 berbuai, tp kat umah mil jerk dia berbuai, kalau dkt umah sndiri ubatnye nenen jerk la nk bg dia senang tido..

MamaYatie berkata...

alemak..nak tidur berendui & berenjut budak tecik ni??huhu..jenuh la papa & MamaZN..

Alycia berkata...

haha.. chumelnya dia..

same cam adam ms kecik2.. pakai buai letrik.. ada 2, 1 kt rmh, 1 rmh pengasuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...